Hverdagskos

I dag har jeg fri fra praksis, og det utnytter jeg fullt ut. Det ligger mer bak en blogg enn kun innleggene leserene ser, så i dag har jeg satt av noen timer til bloggjobbing. Jeg elsker å sitte å dille med bloggen, svare mails fra samarbeidspartnere og planlegge nye innlegg, konkurranser, giveaways og andre spennende ting. Jeg har på meg treningsklær slik at jeg skal klare å komme meg på trening når jeg er ferdig her. Det er så fort gjort at slike hjemmekontor dager bare drar ut, og plutselig har dagen gått, og all energi er borte. Det skal ikke skje i dag, så her går det i kaffe og lystig musikk på full guffe. Jeg har vært super effektiv frem til nå, og planlegger å få unna et par gode timer til, før jeg skal møte en venninne på en kaffe. Det er så godt å bo midt i sentrum, på den måten blir det så mye enklere å være sosial. 

Dagens treningsøkt blir en styrkeøkt på overkropp, jeg vet ikke helt når jeg skal få tid til den økten, men jeg tar ikke av meg treningsklærne før jeg har fått unna en treningsøkt. *ler*. Jeg liker så godt å starte uken med en treningsøkt, så økten skal jeg få tid til om det så må bli sent i kveld! Er det flere som skal på trening i dag? Hva skal dere trene? 

 

Smiiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Hei – lurte bare på hvor systematisk du er med treningen for tiden, altså antall dager med cardio og antall dager med styrke? Og hva med hvile – har du en full hviledag i uka, eller står den på trening hver dag? Takk for god inspirasjon, og herlig utstråling!

    2. Hei 🙂
      Vil du skrive hvordan du gjennomfører de ulike type intervallene/cardioøktene?
      tenker på varighet på pause/arbeid, hvor stor hastighet du har på mølla osv..
      da blir det litt lettere å henge seg på, når man ser et eksempel 🙂
      du er kjempeflink, stå på! 😀

    3. Gøy m leilighet
      Jeg er så lemster etter trening lørdag – at det føles som om jeg aldri vil komme til å trene igjen he he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg