Bli personlig trener på nett!

I samarbeid med AFPT

Jeg har en strålende nyhet til dere! Som de fleste av dere vet så er jeg utdannet personlig trener ved Akademiet for personlig trening. Jeg har skrevet mye om utdannelsen tidligere, og jeg vet at mange av dere virkelig kunne tenke seg å ta denne utdannelsen. Flere har ikke hatt muligheten til dette fordi undervisningen har ikke vært tilgjengelig i området der de bor. Nå har AFPT gjort noe revolusjonerende og fantastisk. De tilbyr nå utdannelsen på nett! Du får foreleserene rett hjem i stua di, og alt pensum tilgjengelig over nettet. Den praktiske delen av utdannelsen gjennomføres på utvalgte steder i inn eller utland. Du kan selv velge hvor du vil gjennomføre praksisen. Praksisen kan gjennomføres intensivt, eller helgebasert – alt etter hva som passer deg! Genialt eller hva? 

Les mer om WEB-utdannelsen på Akademiet for personlig trening sine hjemmesider HER. 

Jeg har selvfølgelig en liten gulerot til dere i form av en RABATTKODE på utdannelsen. Koden du bruker er: MEWEB14

Jeg leker med tanken om å gjøre dette selv, rett og slett bare fordi det begynner å bli en stund siden jeg tok utdannelsen, og jeg har lyst å friske opp kunnskapen. Det som er fantastisk med AFPT er at de er alltid uptpdate på det siste innen forskningen, så for meg som tok utdannelsen for 4 år siden, vil lære masse nytt ved å ta den igjen nå. Jeg husker tilbake på tiden som Afptstudent med sommerfugler i magen. Det var så spennende, og så enormt lærerikt. Jeg følte at jeg var 100% på rett plass, og at dette var så riktig for meg. Jeg må smile med tanken på hvor engasjerte og dyktige foreleserene var, hvor mye de gav av seg selv og hvor utrolig kunnskapsrike de var. AFPT har de dyktigste foreleserene innen hvert fagfelt, og nå kan du få den live online hjem i din egen stue. Det blir jo ikke bedre enn det 🙂

 

Smiiiiil Maren

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg