Rise & shine

Våken, uthvilt og klar for morgentrening. I dag har jeg senvakt og kan derfor starte dagen på et litt mer behagelig tidspunkt enn de andre dagene denne uken. Min planlagte powerwalk utendørs må flyttes inn på Solsiden, for her i Kr.sand både snør og regner det på en gang. Er det mulig? Det er jo mars og vårmåned jo! Jaja, været kan man ikke gjøre noe med, så da kan man like gjerne slutte å irritere seg over det med en gang. Etter trening skal jeg hjem til mine foreldre sammen med min bror, svigerinne og lille tantebarn for en koselig lunsj før jeg skal på senvakt. Jeg ville bare titte innom for å ønske dere en super søndag. Jeg håper dere får en deilig fridag. Make the best of it!

Smiiiiil Maren


1 kommentar
    1. Wow! Smilet ditt er så inspirerende, og man blir jo bare skikkelig glad av å kikke innom bloggen din 😀 Du er motiverende, keep up With that! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg