Monday-meditation

God mandagsmorgen, jeg startet dagen min opp ned. Jeg er gammel turner, og det er helt nødvendig for meg å stå litt opp ned og gå litt rundt på hendene med jevne mellomrom. *ler*. Jeg er som de evet i praksis i 8 uker nå, det betyr at jeg jobber turnus. Jeg skal jobbe helg denne uken, og har derfor en ekstra fridag i uken. Jeg har valgt å ha denne fridagen i dag, slik at jeg kunne forlenge helgen litt, og samtidig får en super start på uken. Det var jeg virkelig fått også. jeg startet nemlig dagen med en løpetur sammen med Super-Sondre. Jeg har løpt sammen med sondre en gang tidligere, og det var langt utenfor min komfortsone å gjøre det både fordi jeg har så prestasjonsangst for å løpe sammen med andre, og spesielt med folk som er bedre form enn meg. Sondre er eliteutøver, så det sier seg selv at han er i en helt sinnsyk form. Nå har vi altså løpe sammen to ganger, og jeg har funnet ut at jeg blir bedre av å løpe sammen med noen som er så overlegent mye bedre enn meg. hans enormt fart drar min fart opp, og jeg kopierer automatisk hans løpestil. Det er SÅ gøy for meg å kjenne fremgang på løpeformen, den har jeg ikke har noe spesielt fremgang på siden i fjor. Jeg ser frem til mange flere svette, tunge, lærerike og herlige løpeturer sammen med Sondre. 

Nå skal jeg spise opp lunsjen min, som i dag betår av pizzaboller fra i går, og salat. Jeg tillater meg et par pizzaboller i dag også, jeg har jo forleget helgen med en dag, og annser derfor denne dagen som helg. Etterpå er det ut på tur, jeg har en evig lang handleliste med ting til leiligheten. Nå mangler kun sengen og klærne mine, så er leiligheten så og si ferdig. *lykkehyl* 

Ha en strålende mandag kjære dere, mer fra denne kanten senere i dag.

 

Smiiiil Maren

8 kommentarer

Siste innlegg