Sunday

Søndagsmorgen, OL på tv, familien er samlet, nytraktet kaffe, søndagsfrokost med ferskt brød, egg, og masse godt pålegg. Dette kaller jeg kvalitetstid, og slike morgener er det beste jeg vet. Jeg elsker kosestunder, og spesielt om morgenen. Jeg har funnet noen inspirasjonsbilder som inspirerer meg til å legge litt ekstra innsats i å gjøre morgenen koselig. Kanskje de kan inspirere dere også?





Nyt søndagen kjære lesere, senk skuldrene og kjenn på hvor godt det er å nyte en fridag. Bruk tid på dem du er glad i, og legg en liten ekstra innsats i dagens frokost. Med små enkle grep kan måltidet bli så mye hyggeligere. Kutt opp litt frisk frukt, eller unn deg noe ekstra godt. Det er viktig å ta vare på de små hverdagsgledene. 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Kjempe fin blogg! Ta gjerne en titt innom interiørbloggen til mamma å legg igjen en kommentar! Hun fortjener det virkelig!—–>Villavindheia.blogg.no

    2. Herlige bilder 🙂 Ble sykt sulten av å se de 😀 Fortsett med å poste inspirerende bilder, og gjerne skriv om kilder til motivasjon!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg