Get low

Jeg var farlig nære å avlyse legday, men når jeg klikket meg inn på innlegget fra tidligere i dag , og så alle kommentarene deres ble jeg både motivert og inspirert til å gjennomføre. Jeg fikk en grei økt fysisk sett, og en fantastisk økt sosialt sett. Jeg har sagt det før, men jeg sier det mer enn gjerne igjen – jeg digger Solsiden. 

Dagens økt ble:

  • Dype knebøy 
  • Strake markløft
  • Hipthrust
  • Goblet squat

 

Nå har jeg kost meg med fire store skåler med cottage cheese, skyr, yoplait yogurt, epler, pærer, sharon og blåbær, toppet med varme bringebær, hakkede mandler, cashewnøtter og valnøtter. Ja meieriprodukter er det beste jeg vet, og jeg kan spise unormalt store mengder av det. *ler* I dag ble det altså meieriprodukt-fest til middag. Ikke akkurat gourmet, men sånn bli det av og til. Jeg kan også ofte finne på å ha havregrøt til middag eller en stabel av knekkebrød med masse variert pålegg på. Det er altså ikke hver dag det er delikate fristende fargerike middager her i huset. Noen ganger er det enkle, det beste. 

Hva skal dere ha til middag i dag?

 

Smiiiiil Maren

9 kommentarer
    1. Så godt! Her ble det fullkornspasta med kyllingfilet og hjemmelaget pesto 🙂 forresten, hvor mange sett og repetisjoner tar du når du trener? Og gjør du deg ferdig med ett helt sett eller tar du en ‘runde’ med øvelser? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, haha 🙂

    2. Har du prøvd å lage havregrøt laget med havremel? Toppet med blåbærsyltetøy, smaker det herlig,tror aldri jeg vil gå tilbake til vanlig havregrøt igjen!

    3. Huff jeg spiste også masse meieriprodukter før :/ Så mye at jeg fikk plutselig laktoseintolleranse 🙁 Så nå blir det ikke noe mer cottage cheese eller vaniljekesam på meg 🙁 kjempekjedelig!

    4. Disker opp med ovnsstekt søtpotet, kokte grønnsaker, salat, acokado og kyllingfilet til meg selv og ei vennine siden foreldrene mine er på hyttetur. Ikke noe hjemme-alene-fest med mindreårige som drikker, nei. I kveld blir det å kose oss med middagen, prate og leie film 🙂 Det er så mye bedre for både kropp å sinn. Har trent 1,5 time styrke i dag, så det blir deilig å nyte litt sofatid.
      Jeg vet man skal være forsiktig med å kommentere andres kropper nå om dagen, men jeg klarer ikke å la være – du ser helt fantastisk ut! Jeg har alltid vært litt “puslete” og tynn iforhold til andre. Jeg har endelig begynt å se mer muskuløs ut (litt ihvertfall). Kroppen din er drømmekroppen! Jeg blir skikkelig motivert til å trene hardt og spise mye av mange av blogginnleggene dine! Håper du har det bra! Stå på og blogg akkurat så mye du føler for! 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg