Tusen takk

Jeg fikk så lyst å skrive en liten hilsen til dere og takke dere. Tusen takk for alle fine kommentarer, mailer og meldinger på facebook. Jeg føler meg så heldig som har så mange unike og nydelige lesere som viser meg så mye omsorg og omtanke. Tusen tusen takk. Dagene nå føles litt tomme og merkelige, men det går bedre for hver dag. Jeg er mye sammen med familien, og vi koser oss sammen. Ellers har jeg startet i praksis, og dere som følger meg på instagram har fått en liten sniktitt av meg i full sykepleieruniform. Praksis er utfordrende og enormt spennende. Jeg har aldri jobbet med eldre før, og derfor er alt nytt for meg. Jeg lærer masse og dagene er fulle av nye intrykk. Selv om det er spennende og lærerikt, så er det også litt utfordrende å være i praksis med kun eldre mennesker på et pleiehjem. Mange av beboerene der minner meg om farmoren min, og til tider kan det bli litt tøft å holde masken på jobb. Jeg vet at det blir bedre med tiden – heldigvis. 

Jeg koser meg med treningen om dagen. Jeg følger ikke noen plan denne uken, og sikker ikke neste heller. Jeg trener kun på lyst og overskudd. Jeg presser ikke kroppen min noe mer enn det som føles ok, dette er ikke tiden for å sette nye perser på gymmet.

Idag fikk jeg en super styrkeøkt på rygg med følgende øvelser:

  • Nedtrekk med bredt og smalt grep
  • Sittende roing
  • Stående roing
  • Pullups 
  • Facepull 

 

Økten ble gjennomført på Solsiden PTsenter, hvor nesten samtlige av de herlige ansatte var på jobb. Jeg tror akkurat det er grunnen til at jeg fikk en så god økt. Solsidengjengen kan ikke beskrives, de må oppleves – jeg koser meg så i deres selskap. Det beste er at vi snakke fag i det ene øyeblikket og i det neste er det brøl-latter og bare tull. Jeg elsker stemningen på gymmet, og den følelsen jeg får av å være der. Det er uten tvil det stedet jeg trives best i disse dager. Jeg føler meg heldig som får være en del av solsiden.

Nå skal denne frøkna krype i seng, og forhåpentligvis få en natt med litt mer søvn enn de siste nettene. Jeg håper alt er fint med dere, og at uken deres har vært god så langt. Tusen takk for alt dere gir, jeg setter mer pris på det enn dere aner. 

 

Smil fra Maren


5 kommentarer

Siste innlegg