Interiør-lørdag

God lørdagsmorgen

Jeg er tidlig oppe og klar for en hel dag fyllt med interiørshopping, pakking og flytting. Jeg fikk en god runde i diverse butikker i går, og fant noen solide kanidater til drømmesofaen. Jeg er likevel litt usikker, så i dag blir det ny runde. Jeg trenger absolutt alt til den nye leiligheten, og selv om det er utrolig gøy, så er det ganske vanskelig også. Hvilken stil vil jeg ha? Skal jeg satse på noe litt anderledes eller gå helt safe? Er dette en stil jeg kan trives med lenge, eller er dette typisk noe jeg kan bli lei av etter kort tid. Det er mange avgjørelser å ta. Jeg vil jo aller helst ha ting klart så fort som mulig slik at jeg kan flytte inn med en gang. Jeg har forstått etter gårsdagens lille interiørrunde at man må forvente ca 8 ukers leveringstid på sofa. Ai ai, det var på en måte ikke helt med i min plan. *frøken utålmodig*. Jeg avsluttet runden i går med et besøk hos min gode venninne Kristine som driver Gave og Interiørhuset i Søgne. Er det noen av dere sørlendinger som har vært der? herligfred så mye lekkert det var der!!

Jeg løp rundt i butikken og knipset bilder som en paparazzi. Ønskelisten min fra Gave og Interiørhuset er milelang. Kristine kunne også fortelle meg at det kommer nyheter hver eneste uke. Hjelpes så gøy! Jeg vet hvertfall hvor alle mine pynteting, kaffekopper, håndkler, duftlys, tepper, puter, skåler, telys, såper, knagger og alle andre slike småting skal kjøpes. For en butikk!! 


Det er den delen av innredningen som er det gøyeste synes jeg. Når de store tingene som sofa, spisebord, stoler, skaper og seng er på plass, og man kan begynne å gjøre det til sitt eget med lamper, tepper, puter, pledd, og pyntegjenstander. Jeg satser på å finne de store tingene i dag, slik at jeg kan begynne med disse småtingene til uken. Awww, jeg elsker denne prosessen


Nå skal jeg nyte en god frokost sammen med familien før tidenes interiør-lørdag står for tur. Dere har vært så skjønne med tips til interiørmagasiner, interiørblogger og slike ting, så hvis det er noen som har tips til butikker så kom gjerne med det. I går fikk jeg et tips om at det er salg på Bolia for eksempel. Slike ting setter jeg så stor pris på.

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiiil Maren


11 kommentarer
    1. Fine du <3 så gøy med leilighet 😊 gleder meg til å se (ja, for jeg forventer en invitasjon når du har flyttet ^^) kos deg med shopping, tror du finner en perfekt stil 🙂
      Nyt dagen 🙂
      Marteklem <3

    2. Du er en inspirasjon og du er en fantastisk blogger! Titter innom her inntil 5-6 ganger om dagen. (Elsker at du oppdaterer ofte). Ha en fin lørdag.

    3. Så gøy håper du fant det du trenger av interiørting – lykke til med innredning av leilighet den blir helt sikkert superfin 🙂

    4. Så gøy! Kos deg på interiørshopping! Her går det i eksamenslesing, men gjør det beste ut av det med både kaffe, litt snacks, og selskap av mine kjære katter som helst vil ligge oppå bøkene mine hehe:) et tips til interiør er å sjekke ut diverse DIY sider på Facebook hvis du liker sånt. Jeg har ihvertfall fått masse inspirasjon og gleder meg til å legge bort bøkene og finne frem malekost og diverse:) Første på lista er sengegavl!

    5. Gleder meg til å se utviklingen av leiligheten din og leiligheten generelt. Håper du deler litt av interiøret selv om det er en treningsblogg! Jeg syns den såpen og SPESIELT det håndkle var utrolig fint! Søkte på Missoni Home da jeg trodde det var der fra, men finner det ikke. Vet du hvilket merke håndkle er fra? 🙂 MÅ ha det!!!

    6. Herregud jeg gleder meg til å komme på besøk til verdens beste jente <3 Leiligheten kommer til å bli helt nydelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg