Workout

Overse bildekvaliteten og forsøk heller å se kvaliteten på treningsgleden i bildet. Dagen i dag var satt av til eksamenlesing, og trening var totalt nedprioritert. Etter utallige stillesittende timer med nesa ned i pensumbøkene klarte jeg rett og slett ikke mer. Jeg måtte bevege meg og dro derfor en liten tur ned på Solsiden. Det ble en kort liten tur, men alt er bedre enn ingenting, og den lille økten resulterte i et fantastisk humør og treningsglede. Jeg anbefaler alle som sliter med eksamensnever å ta seg en liten treningsøkt dagen før eksamen. Kort nok til at du ikke føler den stjeler viktig lesetid, og lang nok til at du får kjenne på en liten endorfinrus. Skuldrene mine er nå senket og nervene for eksamen er litt mindre ubehagelige enn før økten. Trening kan være magisk på den måten!

Dagens økt ble en kjapp gjennomkjøring på rygg, med følgende øvelser:

  • Nedtrekk bredt grep
  • Sittende roing med smalt grep
  • Nedtrekk smalt grep
  • Facepull 

 

Det var alt jeg tok meg tid til, og jeg tenker at alt er bedre enn ingenting. Nå ligger jeg på sofaen, med en herlig jentefilm på tv, to digre fat med frukt, bør og nøtter foran meg og dempet belysning. Jeg forsøker å tenke på alt annet enn eksamen, og bare kose meg. Det jeg ikke kan nå, kan jeg ikke lære meg nå kvelden før uansett. Så nå gjelder det å gjøre det beste ut av det og forsøke å ha en hyggelig kveld. I morgen får det bare stå til. Wish me luck <3

 

Smiiiiil Maren

9 kommentarer
    1. Heiii! 😀
      Jeg lurer på om du kan skrive litt om det å gå sykepleien? Er det vanskelig? Og hvorfor bestemte du deg for å bli det?
      Jeg vurderer å gå det selv til høsten, så hadde blitt kjempe glad om du hadde svart 🙂

    2. Ønsker deg masse lykke til i morgen, Maren. Dette går fint vettu 🙂 finn noe å se frem til etter eksamen og fokuser på hvor deilig det skal bli å få det overstått, kanskje finn en liten belønning til deg selv? Jeg er så stor tilhenger av bloggen din at du aner det ikke. Det er den første bloggen jeg klikker meg inn på om formiddagen, og den siste på kvelden 🙂 stor klem til deg 🙂

    3. Først må jeg bare si at du er fantastisk! Hele deg er bare inspirasjon, tvers gjonnom! Ikke bare når det gjelder trening, men også når det kommer til andre ting som postivitet og livsglede!
      Masse lykke til i dag!! Jeg er sikker på at du klarer deg fint!!! Og hvis det er noen som fortjener å stå på eksamen, så er det deg!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg