Nyheter fra Casall

Her i huset er det nerver i høyspenn, lite søvn og stressa tanker. Ja det er dagen før dagen, i morgen er eksamen. Jeg aner ikke hva som har skjedd med den normalt så strukturerte og fokuserte Maren. Jeg surrer rundt som en forvirret flue, og får ikke gjort noe som helst fornuftig. En positiv ting er i det minste at jeg har noen nye godsaker fra Casallå vise dere. Jeg har tidligere vist dere den grå shortsen med fersken farget tskjorte til. Denne morgenen er det samme shortsen men nå i en ny fresh rødfarge, med grå sports-bh med røde detaljer. Casall går all the way på både kvalitet, passform og design. Jeg er frelst! Jeg gleder meg til sommeren kommer, og man kan vandre rundt i shorts igjen. Enn så lenge funker den perfekt som kose-shorts innendørs. Den er i et fantastisk mykt materiale, som føles utorlig behagelig på. Samtidig er det godt med strech i den, slik at passformen blir fin. Den er ikke for stram i livet – noe jeg ofte synes er et problem. Ingen jenter vil ha ting som strammer i livet!! 


Casall Shorts  //   Casall Sports-bh

Nei nå er det på tide å legge bort bloggen, og komme meg tilbake til doser, styrker og mengder av ulike typer medisiner. Det er nemlig dette jeg har ekamen i – medikamentregning! Jeg skal helt ærlig innrømme at dette er grusomt kjedelig, men som jeg så ofte sier til dere skjønne lesere – det handler om å gjøre det beste ut av det. Så nå har jeg skrevet en herlig handleliste, og i neste lesepause skal jeg bort på butikken og handle meg masse deiligheter. Jaja, man skalikke belønne seg selv med mat – men eksamenstid er unntakstid. *ler*

Ha en nydelig torsdag dere! Snart er det helg så nå er det bare å jobbe på to små dager til så kan helgen nytes. Stikk gjerne innom senere, jeg føler på meg at det fort kan poppe opp et innlegg eller to til her i løpet av dagen. 

 

Smiiiiiil Maren

11 kommentarer
    1. Hei Maren! Jeg er ei jente som har veldig lyst til å starte ordentlig med styrketrening. Jeg syntes det å trene styrke er gøy, samtidig som det nærmer seg mot sommeren. Jeg lurer på om du vil fortelle litt hva du begynte med da du begynte. Hvordan du legger opp treninger og eventuelt hva du kutter i kosthold. Det hadde vært supert!

    2. Du har virkelig verdens fineste kropp! En fantastisk utstråling, og et så utrolig sunt forbilde for alle jenter her ute (inkludert meg). Skulle rett og slett ønsket at jeg så ut som deg og hadde energien og inspirasjonen din!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg