Girlpower

Annonse

Det skjer store ting hos Proteinfabrikken om dagen, de har blandt annet lansert en egen side som heter Girlpower. Denne siden er spesielt rettet mot oss treningsglade, sterke, og kvalitetsbevisste jenter. På denne siden finner dere både kosttilskudd, supermat,  treningsutstyr og treningsklær for jenter. Siste nytt er at Luciaven nå kommer inn hos Proteinfabrikken. Luciaven er et helt rått merke, og skiller seg ut ved et unikt og fantastisk kult design, med en passform som hyller de kvinnelige former. Jeg elsker tightsene fra dette merke, og er i lykkerus over at de nå er tilgjengelige hos Proteinfabrikken. Tightsene er i et fantastisk materiale, med en super strech. De er i one-size, og det betyr at strechen er så god at du vil passe den uansett! Jeg gleder meg vilt til å klikke hjem et par tights, og dere skal ikke se bort i fra at det blir en topp eller to også. Sjekk ut nyhetene fra Luciaven hos Proteinfabrikken. 


Jeg digger at proteinfabrikken satser på jentene, og ser at vi jenter kommer for fullt når det gjelder tøff og hard styrketrening. Watch out boys – the girls are taking over! Jeg liker også at Luciaven tørr å gå all the way på farger og print. Det er så utrolig gøy at noen tørr å gjøre treningsklær så freshe og så synlige. 

 

Smiiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Det er ei stund siden jeg kommenterte her inne sist, men du skal vite at jeg fortsatt leser bloggen din fast! Er som regel innom hver eneste dag 🙂 Ønsker deg en kjempe fin tirsdag videre skjønne, herlige du! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg