Mamma

I dag er det morsdag og da er det klart jeg må vise dere verdens fineste mammaen min. Hun min klippe i livet, hvor enn så klisje det måtte høres ut. Min skjønne mamma er med på både oppturer og nedturer i mitt berg og dalbane-liv. Hun stiller opp alltid og uansett. Det er så mye kjærlighet henne, og  jeg har ikke ord for å beskrive hennes omsorg og raushet. Tusen takkk for at du er akkurat slik som du er. Tusen takk for at du gir så enormt mye av deg selv til alle rundt deg, takk for at du bryr deg, takk for at du engasjerer deg og tusen tusen takk for at du alltid er der. Beste mamma på jord <3 Jeg er så glad i deg. 

Jeg har helt glemt å dele noen av de godsakene jeg fant når jeg var ute på shopping med min svigerinne og lille niese på fredag. Vi skulle se på interiør, men på mystisk vis havnet vi innom Høyer også. Der fant jeg en super herlig topp fra Tiger og Sweeden i en deilig dus rosafarge, jeg fant også en myk lysegrå genser fra Samsøe Samsøe og et lekkert armbåd fra Mark jacobs som jeg har siklet på i flere mnd. Jeg fikk også kjøpt med meg en super lekker ny Michael Kors veske, den skal jeg vise dere senere. Herlig med litt nyheter i min vanlige garderobe også, og ikke kun i treningsgarderoben. 

I dag har jeg vært i den nye leiligheten for å ta litt mål og begynne å planlegge interiøret. Det er sannelig ikke lett å skulle innrede en så stor leilighet helt alene. Heldigvis har jeg masse skjønne mennesker rundt meg som stiller opp på både måling, planlegging og idemyldring. Det blir en spennende tid fremover uten tvil! 

 

Smiiiiil Maren

3 kommentarer
    1. Det koseligeste jeg ser er et godt mor-datter forhold! Betyr så uendelig mye og de er verdt å sette pris på disse mødrene:) Så deilig med noe nytt:-) Gleder meg til å se leiligheten om du legger ut bilder etter hvert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg