Positive mind

Jeg ville bare titte raskt innom dere, mens jeg sitter her med kaffekoppen min og lader opp til en ny dag. Jeg skal straks løpe ut i snøværet, men jeg ville bare minne dere på en enkel banal liten sak, som vi ofte glemmer i hverdagen. Smil! Rett og slett bare smil – det er så enkel liten sak, som kan gjøre en så utrolig stor forskjell. Møter du noen på gata som møter blikket ditt – smil, se reaksjoner til den andre personen. Smilte personen tilbake? Sannsynligvis! Møter du en utfordring på jobben, en stressa sjef, en sur kollega, en trøtt medstudent, ei sur kassadame eller en gretten busssjåfør – Smil! Jeg garantere deg at det vil gjøre begges dag bedre. Jeg sier ikke at et lite smil vil revolusjonere dagen, og gjøre alt rosa og magisk. Nei jeg sier bare at hvis du forsøker å være bittelitt bevisst på å møte mennesker, og situasjoner med en litt mer positiv innstilling enn vanlig, og ikke er så gnien på smilet ditt, men heller velger å dele det med mange, så skal du se at dagen din plutselig blir lysere. Jeg tror det er viktig å fokusere litt på “Positive Mind” i disse mørketider. En så enkel ting – som kan gjøre så mye. 

Nå skal jeg komme meg opp av sofaen og starte dagen. Jeg har en avtale nå på morgenkvisten, og jeg skal garantere dere at det første jeg skal gjøre når jeg treffer denne personen er å smile. Ha en super torsdag dere. Det nærmer seg helg med stormskritt. Det er faktisk grunn nok til å lure av seg et lite smil. 

 

Smiiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. TAKK for dette innlegget! 🙂 Det trengte jeg nå som ting ikke er helt bra!
      Jeg skal tenke positivt denne dagen, og møte den med et smil! 🙂
      Så har jeg et spm, og det er hvordan casall sculpture tightsen er i strl?? 🙂

    2. Mette: ganske normal i str, kanskje litt liten. Jeg har den hvertfall i str: 38 🙂
      Håper du får en god dag, sender deg litt positiv energi:):)

    3. Veldig sant det du seier, eit lite smil kan gjøre en stor forskjell! Eg blir iallefall superglad om folk smiler tilbake sjølv om eg smilte “først”, hehe:) Ha en fin torsdag!

    4. Ok, da er den kanskje i trangeste laget for meg. Jeg bestilte den nemlig i strl 38, og du er en smule smalere enn meg rundt hoftene vil jeg si;) Gleder meg hvertfall til jeg får både den, og den watermelon tightsen til rønisch! Wihoo:D
      Jeg har hatt en veldig bra dag, og det er takket være din blogg! Jeg har hatt oppe siden din i hele dag med dette innlegget :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg