Casall pressefrokost

Denne fredagen har vært så innholdsrik og spennende, jeg sitter igjen med en herlig følelse i magen og et smil om munnen. Dagen startet tidlig med en liten runde på tredemøllen på hotellet, før det var tid for hotellfrokost. Jeg elsker hotellfrokost! Jeg hadde avtalt å være på plass på Polhem PR hvor dagens Casallevent skulle være allerede kl 08.45, der fikk vi utdelt en pose med masse freshe klær og en liten innføring i hva som skulle foregå. Deilig mat ble satt frem, og ikke lenge etterpå ankom gjestene. Dagens event var et pressevent for å promotere den nye Casall sculpture tightsen. Alle vi Casall-ambasadørene hadde på oss tightsen, og viste dem frem. For en ufattelig hyggelig jobb i grunn, gå rundt og snakke med hyggelige mennesker, smile på noen bilder og kose oss med deilig snacks.



Jeg skal fortelle dere mer om tightsen senere, samt trekke en vinner av konkurransen om å vinne en tights. Nå ville jeg bare titte kjapt innom for å fortelle dere litt om dagens event, og oppdatere dere med et par bilder.

Nå er det på tide å komme seg til gate, og fly hjem til Kristiansand. Det ble et kort opphold i Oslo denne gangen, men jeg er plutselig tilbake!

PS: Vinneren av Bokkilden konkurransen er trukket, og vinneren er Maria Seljeseth. Gratulerer så mye!

 

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Hei fine deg 🙂 Svarer du på mail? Jeg har noen spørsmål angående AFPT, og slik jeg har forstått det så har du fått PT utdannelsen din derfra? 🙂

    2. Så fine! Hadde lyst på en da G-sport kjørte introtilbud på den, men var bare store str igjen da jeg kom 🙁 Men, jeg har opplevd tidligere at casall er ganske smått i størrelsen, er det fortsatt sånn? Spesielt overdelene. Var så vidt jeg synes 38 var stort nok, og jeg bruker ellers 34/36.. Du stråler som alltid:)

    3. Aha, da er det fortsatt ganske smått i str, mindre enn for eksempel Nike. Det var fint å vite når jeg tenker å bestille på nett siden butikkene her har så lite utvalg av størrelser 🙂 Takk nydelige Maren!

    4. Eline: jeg vil anbefale å gå opp en ja 😉 Så flott!! Jeg kommer veldig snart med en Casall-guide, hvor jeg viser ulike modeller, farger og ja en hel haug av Casall klær med linker til hvor man kan finne dem :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg