Oslo

Beklager sen oppdatering, som dere vet skulle jeg reise inn til Oslo i dag for å være med på en pressefrokost med CASALL ARMY i morgentidlig. Vel, jeg kom meg til oslo – men det tok tid! Denne snøen begynner å gå meg litt på nervene, alt stopper jo opp og ingenting fungerer som normalt. Jeg ankom hotellet for en time siden, og har brukt den siste halvtimen på å spise. *ler* Jeg var så sulten når jeg ankom hotellet at jeg følte jeg så dobbelt. En sulten Maren er ikke spesielt morsom, det skal jeg love dere. Jeg hadde med meg matboks hjemmefra med grillet kylling og deilig wok, jeg var i tilegg innom butikken og handlet skyr, frukt. bær, nøtter og vanilje kesam. Nå er begge matboksene, samt skyren, halvpraten av frukten og hele boksen med vanilje kesam borte. Jeg vet ikke hvordan det er plass i denne kroppen, men det var overhode ikke noe problem å få ned all den maten. Haha. Så godt det er å føle meg mett og full i magen igjen.  Jeg puttet både bærene og nøttene oppi vanilje kesamen – en magisk kombinasjon. Mmmm. Nå er lagrene fyllt opp, og etter en god natt søvn nå så er jeg super klar for å være en spruddlende, blid og energisk utgave av meg selv sammen med Casall i morgen. 

Nå skal jeg krype opp i hotellsenga og kose meg med en film før natta. I morgen tidlig er det hotellfrokost, og det gleder meg meg så til. Det er jo virkelig bare det beste med å bo på hotell. Nyt kvelden skjønne dere, jeg lover å være flinkere på oppdateringer i morgen. 

 

Smiiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Send snø til Trondheim, vil gjerne ha snø nå så den slipper å komme til sommeren! 🙂
      Kos deg masse i Oslo Maren, og nyt tiden på hotellet 😀 Hotell frokost er det beste som finnes, helt klart 🙂 gleder meg til nye oppdateringer! OG til kåringen av vinner på konkurransen din 😀
      Smiiil!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg