Kosetur i sentrum

God formiddag hjerter

I dag begynte første forelesning allerede kl 08.15. Jeg liker best å legge treningsøktene mine til morgenen, men på dager hvor jeg beynner tidlig så prioriterer jeg heller en liten time med frokost, kaffe og God morgen Norge fremfor grytidlig trening. Det er snøkaos og speilglatte veier i Kristiansand, noe som gjør at man må beregne latterlig mye ekstra tid når man skal fra A til B. I går trosset jeg snøværet og tok meg en liten runde i sentrum. Jeg går så sjeldent rundt å titter i butikker utennom når jeg har noe konkret jeg må fikse, så i går koste jeg meg skikkelig. Jeg kledde godt på meg, puttet musikk i ørene og trasket rundt i snøværet. Jeg fikk handlet litt småting også, blandt annet en ny jeans og to basic topper fra Høyer, buksen er i merket organic denim og toppene er fra By Malene Birger. Jeg kjøpte også en super søt kaffekopp med bokstaven M på, samt nye friske blomster. Min fine pappa fyllte år i går, og da er det klart han måtte gå bursdagsgave. 

Dagen i dag går i ett med skole, telefonmøter, mailbesvarelser, trening og visning. Dette med visning er fryktelig morro, og det skal jeg fortelle dere mer om senere. Jeg var på en visning i går, og skal på enda en i dag. Det er med andre ord spennende tider!

I morgen reiser jeg til Oslo for å delta på et Presseevent med Casall. Jeg er som dere vet ambassadør for merket, og med i Casall sculpture Army. Jeg er så stolt over å fronte et så kvalitetsbevisst og solid merke som Casall. Vårens kolleksjon er helt ubeskrivelig lekker, og jeg gleder meg så til å dele masse fristelser med dere utover våren. Den nye sculpture tightsen som jeg nå har en konkurranse på for dere, er helt spesiell og jeg skulle ønske jeg kunne gi en til hver og en av dere. Det er enne tightsen vi skal fronte nå i hegen , og jeg gleder meg så til å reise inn til Oslo og være sammen med de andre flotte Casallfolkene. Casall er kvalitet i alle ledd, og jeg føler meg heldig som får være en del av dem.  Det blir en kort oslotur for min del, da jeg har et par avtaler hjemme på sørlandet som gjør at jeg må reise tilbake allerede fredag kveld. Helgen etter derimot kan det se ut som det blir ny Oslotur, hvis alt klaffer i forhold til avtaler, møter osv. Da er det treningsmesse og et spennende foredrag jeg virkelig ønsker å få med meg. Vi får se hva det blir til! Jeg liker så godt å delta på kurs, foredrag, messer og lignende. Det er på slike steder jeg henter inspirasjon og ikke minst motivasjon. Jeg håper jeg får dratt inn neste helg, slik at jeg kan ta en haug av bilder og samle masse inspirasjon jeg kan dele med dere her på bloggen. 

 

Smiiiiil Maren

3 kommentarer
    1. Noen ganger er det ordentlig koselig å tusle litt rundt i sentrum, særlig når det er skikkelig snøkaos 🙂
      Hvordan trives du på sykepleierstudiet egentlig? Føler du at du har valgt riktig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg