Konkurranse – Time to WOW

Hurra!! Det er tid for en ny konkurranse her på bloggen. Som dere vet er jeg stolt ambassadør for CASALL, jeg er også med i Casall SculptureArmy. På lørdag lanseres den råeste tightsen jeg noensinne har sett. Modellen heter Casall Sculpture, og passformen er helt unik! Det er ikke uten grunn at slagordet for denne nykommeren er: TIME TO WOW!

Jeg er så heldig at jeg får gi bort en tights til en av dere lesere. Alt du trenger å gjøre for å delta:

  • Laste opp et sporty bilde av seg selv på instagram medhasttag #casallsculpturearmy og #timetowow
  • Legg igjen en kommentar her om hvorfor du har lyst å vinne

 

Alle vi jentene i casall sculpture Army får gi bort en tights til en av våre egne lesere, så jeg skal velge ut en av dere jeg ønsker å gi en tights til. Jeg elsker slike konkurranser, og det er så gøy når jeg kan få lov å gi noe tilbake til alle dere skjønne jenter som titter innom her daglig. Så kjør på jenter, last opp spreke bilder, tag #casallsculpturearmy og #timetowow, og legg igjen en kommentar her hos meg om hvorfor du vil vinne tights. Jeg gleder meg til å trekke en vinner. Konkurransen går frem til søndag! 

Lykke til <3

 

Smiiiiil Maren

40 kommentarer
    1. Jeg ønsker å vinne en treningstights rett og slett fordi at nytt og fint treningstøy gir meg 1000x mer motivasjon 🙂 Og i tillegg er jeg en fattig skoleelev (okei, kanskje ikke så fattig i forhold til mange andre i verden, men du skjønner tegninga), så jeg har ikke råd til å unne meg nytt treningstøy så ofte!

    2. Jeg har lyst til å vinne fordi jeg syntes det er veldig motiverende med nytt og godt treningstøy! Og som nylig student er det ikke alltid man kan dra på shopping, så å vinne hadde vært veldig morsom. Trening blir det uansett, men det hadde vært gøy å ha den kuleste tighsten på treningssenteret 🙂

    3. Nye treningsklær skrur alltid opp motivasjonen og gir meg en “treningsboost” ! Som student kan man ikke unne seg for mye så denne hadde vært midt i blinken 😀
      @gailcecilie

    4. Hei, som alle andre synes jeg at nytt treningstøy er en fantastisk motivasjon. Treningstøy er noe jeg stort sett alltid går i siden jeg går på idrettshøyskole, men nå har jeg kanskje fått kyssesyke (får svar i morgen) og av denne grunn hadde det vært helt supert å vinne så jeg kan glede meg enda mer til å få lov til å trene igjen.
      Ha en fantastisk kveld:)

    5. Jeg ønsker å vinne denne tightsen, så jeg kan gi den videre til verdens beste jente! Hun setter alltid alle andre foran seg, og er en av de snilleste personene jeg vet om. Hun skriver på master-oppgaven sin, jobber fulltid ved siden av – og samtidig klarer hun å være den mest inkluderende og omsorgsfulle personen på denne jord. Det finnes bare ikke ord for hvor bra denne jenta er.
      Hun har lenge hatt et ønske om å starte på et treningssenter, så jeg har spart nok penger til å kjøpe 2 PT-klipp og 1 mnd medlemskap til henne – for hun har straks bursdag 😀 Da hadde en treningstights vært et perfekt tilskudd til gaven 🙂

    6. Jeg begynte sent i høst og trene til min første fitnesskonkurranse, og ser veldig fram til å reise til Frankrike i juni og håper jeg klarer å holde treningslysten oppe i harde fire måneder på diett! Men den egentlige grunnen til at jeg ønsker å vinne er at det hadde vært deilig med et påskudd i treningsgarderoben, rett og slett fordi den ikke er så veldig stor, og som hjemmeværende mamma er buskjettet på treningstøy stramt.

    7. Jeg trenger ny trenings thigts for jeg har gått ned over 20 kg så er ingen bukser som sitter bra lengre!! og ikke minst er nye treningsklær en super motivasjon for veien videre, og denne buksen har jeg siklet på siden jeg såg reklamen:)

    8. Hei Maren!
      Først vil jeg bare si fra en sørlandsjente til en annen at jeg syns du har en så fin og herlig energi som virkelig kommer frem på bloggen! Veldig smittende og inspirerende!
      Grunnen til at jeg burde vinne tightsen er fordi jeg har allerde prøvd den og vet den er supergod, men har ikke råd til å kjøpe den. Eksamensperiode og juletider har satt sitt preg på kontoen!
      En annen grunn er at jeg deltok i en radiokonkurranse i dag (har aldri sendt inn sånn før) og så valgte de meg. Jeg kunne vinne en tur til syden hvis jeg svarte riktig på 5 spm. Etter å ha svart riktig på 4 så svarte jeg feil på spørsmål nr 5 og sydenturen glapp ut av hendene mine.
      Jeg sa innledningsvis under radioinnslaget at jeg satt å drakk proteinkaffe og var på vei til trening.
      Når jeg da ikke fikk sydenturen satt jeg igjen med ingenting og damene sa jeg måtte ta ut frustrasjonen min trening. DET gjorde jeg! Jeg har èn god tights fra 2XU med hull på knærne som jeg har prøvd å sy igjen etter at jeg trynte på løpetur i skogen i sommer!
      Jeg trenger virkelig en ny tights og enda mer så trenger jeg en oppmuntring etter mye motgang i det siste! 😛

    9. Jeg har veldig lyst på en tights fordi nytt treningstøy er tidenes motivasjon for meg, men desverre noe jeg sjeldent har råd til på studentbudsjettet! Var ivrig og trente gjennom eksamenstida og holdt det til og med fullt gående i jula, men nå kjenner jeg at motivasjonen er litt nede etter skolestart med 2. semester på master – JA; det er tungt, JA det er mye å lese, MEN jeg vil også klare å fortsette med treningen som egentlig gir meg så mye gleder 🙂

    10. Hei Maren! Jeg har såå lyst til å vinne fordi jeg er student og dermed lite penger å prioritere til treningstøy! Jeg stiller som regel i kjærestens t-skjorter og den eene tightsen jeg har som vaskes og vaskes! Hadde vært helt utrolig å få nytt treningstøy nå 🙂 håper på det beste, klem!

    11. Hei Maren! Jeg har syyykt lyst til å vinne denne tightsen, fordi jeg VIRKELIG trenger en NY tights! Har rett og slett slitt ut de gamle med for mye hammertime på gymmet! *Krysser fingrene* 🙂

    12. Jeg har endelig klart å ra opp treningen igjen og er veldig stolt av meg selv! Har satt meg noen delmål på veien for å ha noe å jonne etter. Ny tights vil komme godt med, og jeg har bare gode erfaringer med Casall, så tar veldig gjerne i mot en ny tights fra dem 😉 Ha en fn dag! 🙂

    13. Jeg har lyst til å vinne tightsen fordi den er fantastisk fin, og jeg har så latterlig lyst til å teste den ut. Nytt treningstøy er alltid gøy;) Krysser fingrene!

    14. Jeg har lyst til å vinne fordi jeg trener hver dag, og da blir de 3 settene jeg har nå så utvasket og stygge siden de må vaskes ca 2 ganger i uken! Jeg har rett og slett behov for det, i tillegg så har jeg AKKURAT begynt å spare penger til treningsklær, så det vil ta så utrolig lang tid før jeg har nok til å kjøpe nytt selv.
      Jah! 😀

    15. Jeg vil vinne. Slik at jeg har en skikkelig tights og en skikkelig motivasjon til å trene når jeg kommer tilbake fra en tur med alt for mye godt!
      Gleder meg til å trene igjen skikkelig!

    16. Grunnen til at jeg vil vinne thíghtsen er fordi jeg sliter med å finne en tights som passer kroppsfasongen min skikkelig! Er lei av å kjøpe nye merker hele tiden, også sitter de bare “ok”. Hadde vært utrolig spennende å prøvd den nye dere lanserer, og ser ut som den sitter smashing på! 🙂
      Ellers må jeg si at jeg syns du virker som en herlig og energisk person, og er innom bloggen din daglig for treningsmotivasjon! Stå på videre, søta 🙂

    17. Jeg HÅPER på å vinne tightsen fra Casall fordi jeg vet det ville gi meg ny motivasjon til å ta treningen min til et nytt nivå. Det ville vært med på å hjelpe meg til å pushe meg selv til å realisere drømmene mine. Det er jo ikke til å legge skjul på at vi jenter elsker å unne oss nye klær, og at det kan være med og gi en ekstra dytt på treningsfronten. Og selv har jeg ikke hatt mulighet for å unne meg selv dette. Så etter noen litt ekstra tøffe måneder, ville det å vinne denne tightsen, kunne være med på å gi meg i allefall ny glede og motivasjon for dette nye treningsåret. Krysser fingrene! 🙂
      AC @hertwinsister på Instagram

    18. Har kjempe lyst til å vinne tigthsen da den ser ut til å ha en fantastisk passform og ser super fresh ut. Er alltid gøy med nytt treningstøy som kan gi deg bedre motivasjon og som får deg til å prestere enda bedre på trening. Når en er student er det ikke alltid en kan kjøpe treningstøy som har den beste kvailteten og passformen, da dette ofte henger sammen med dyre priser. Hadde vært kjempe gøy å vinne en tigths og fått prøve ut hvordan treningstøyet fra casall er.
      Har lastet opp bilde og tagget med #casallsculpturearmy og #timetowow, @imstople på instagram !
      Krysser fingrene for at det er jeg som er den heldige og vinner denne gang 😀

    19. Jeg trenger å vinne fordi favorittightsen min fra nitten-pil-og-bue snart bare er en tynn tråd, og en fattig student har ikke råd til å kjøpe seg en nye. #TimeToWow with #DatAss

    20. Casall er en av mine favoritt merker, de har godt stoff, god å trene i og ser bra ut. Jeg hadde en, som er forliten nå. FORDI jeg endelig har klart å legge på meg mer kjøtt på kroppen, takket være styrketreningen. NÅ trenger eg en NY som passer min Nye KROPP, slik at jeg kan fortsette å trene og føle meg topp, derfor vil jeg vinne denne. Fordi jeg trenger en ny treningsthigts som passer, slik at den nye sprettrunpa få mer plass til å vokse.
      Casall buksa vil gi meg ny glød og motivasjon til flere styreøkter, slik at lille meg kan bli stor og sterk.

    21. Wooow, den var fin! Jeg ønsker å vinne denne tightsen fordi jeg trener mye, og føler at jeg aldri kan få nok treningstøy. Ellers jobber jeg som PT (fikk faktisk rabattkode hos deg og tok AFPT-kurset i sommer) og fikk nettopp jobb som daglig leder på senteret mitt, så jeg er veldig fornøyd og synes selv jeg fortjener en belønning *skryteskryte*. De var i alle fall kjempekule, og så meget behagelig ut! Heldig du er som fronter et så flott merke, Maren! 🙂

    22. Hei Maren!
      Aller først vil jeg bare si takk for at du er du. Du er en så utrolig fantastisk person med masse positiv energi som smitter over på andre, bare jeg trykker meg inn på bloggen din blir alt på en måte litt bedre:) Så utrolig fint at du har slike konkurranser. Da føler vi leserne oss litt mer satt pris på(haha, jeg tror du skjønner hva jeg mener)
      Denne tightsen ser jo bare helt rå ut! Alle funksjonene, samtidig som det fine utseende.
      Selv trener jeg svært mye og er veldig opptatt av trening og kosthold. Når man trener er det viktig med godt treningstøy, noe som også er ganske dyrt. Tightsen jeg har i dag er uten noe form for oppbygning eller komperisjon pluss at den er to nummere for stor siden jeg har gått ned ganske mange prosent med fett i det siste. Treningstøy gir også mye motivasjon og du føler deg rett og slett freshere på trening, noe jeg syntes alle burde føle seg.
      Denne tightsen ligger høyt oppe på ønskelisten fra før av, så dette hadde bare vært supert!
      Jeg får krysse fingrene og håpe på det beste! Klem

    23. Hei Maren!
      Som mange andre synes jeg at nye treningsklær skrur opp motivasjonen. Casall er gode på det de gjør og jeg har veldig lyst til å teste ut flere av deres produkter (du er heldig som har fått mulighet til å fronte dette merket, Maren)! Jeg trener mye; i tillegg til å trene selv er jeg treningsinstruktør i Corebar og spinning. Jeg har opplevd at kundene mine spør hvor jeg har kjøpt mine treningsklær, så da håper jeg at jeg får et nytt spørsmål om det om jeg skulle være så heldig å vinne tightsen fra Casall 😉 Den ser ut til å være behagelig og fresh!

    24. Hei fine Maren,
      Jeg vil veldig gjerne vinne denne tightsen fra Casall!! Var så heldig å få en rosa Casall HIT kompresjonstights av min kjære i bursdagsgave og det er den BESTE treningstightsen jeg eier! Om denne er i nærheten er det jo en drøm 😉 freshe digge treningsklær gjør noe med treningsmotivasjonen, det er MYE morsommere med fine klær! Krysser fingre og tær 🙂
      Ønsker deg en tipp topp dag og fortsett å være DEG! Du er et flott forbilde!
      Klem T

    25. Hei Maren! Jeg har lyst til å vinne, fordi jeg har jobbet hardt for å forme kroppen min, og nå er alle thighsene for små over lårene og rumpa, og for store i livet! Krise, og uten penger til ny blir det strikk i livet som er løsningen… Uten at det er særlig digg!

    26. En god tights er utrolig viktig! For meg øker både motivasjonen og prestasjonen inne treningen, når et nytt treningsplagg kommer inn i bildet. Casall er et supert merke, og de har utrolig bra produkter. Hadde vært helt klasse å vinne en slik tights. Den ser også helt super-fresh ut.
      Nytt treningstøy er alltid gøy!

    27. Hei Maren! Jeg har lyst å vinne fordi jeg har bursdag på søndag, hihi 😀 Dessuten skal jeg flytte i morgen, og kvir meg ihjel til bæring av senger, kommoder og klær. Enda godt jeg ladet opp med bentrening idag *støl*.
      Ha en fin dag videre, og nyt helgen!

    28. Hei & hopp – du er topp! & for min del hadde det vært gøyt å prøvd ut en skikkelig treningstights, som kanskje hadde klart å holdt alt stødig under joggeturen! Moro å trene med nytt treningstøy! – Så lenge det ikke er en grå joggebukse under spinningen.. :-S haha! KLEM 😀 😀

    29. Hei Maren!
      Jeg har alltid hatt en godt forhold til trening og kosthold, men ofte med en del utskeielser fordi jeg har vært heldig og blitt født med høy forbrenning. Nå derimot tenker jeg mer på hvordan jeg spiser og hva jeg gjør påvirker kroppen min, og tar derfor trening og kosthold mye mer alvorlig nå enn noen gang før! Ekstra morsomt er det når jeg og kjæresten er sammen om det, hihi. Trenger likevel sårt en treningstights UTEN 10 hull i og som ikke har blitt vaska 300 ganger, haha. Sånn er det når man er student og ikke har råd til å unne seg litt ekstra treningsmotivasjon gitt!
      Stor klem Marie

    30. Hei 🙂
      Kjempemotiverande blogg du har 🙂
      Eg ønsker meg ny tights fordi den virkar kjempegod, og fordi eg har gått ned 15 kg siste året og treng rett og slett nye treningsklær som passar 😉
      Ha ein fin dag!

    31. åh så gøy!
      Det gjelder å finne de små gledene for å holde motivasjonen oppe – og aldri gi slipp på dem 🙂
      Med riktig innstilling går alt! 🙂
      Og med nytt treningstøy er alt morsomt 🙂 Sku gjerne hatt en ny treningstights!

    32. Jeg har lyst å vinne fordi treningstightsen jeg drar på meg fire dager i uka, ble kjøpt i 2004 og bærer preg av tidens tann. Det skal også sies at jeg var 10, og ikke 20 år, da tightsen ble kjøpt, og man kan vel si at rumpa har vokst litt siden da (heldigvis!)
      Livet på studentbudsjett har ikke rom for de store investeringene, og jeg har valgt å bruke de siste pengefjonene hver måned på medlemskapet mitt på gymmen, så om du ønsker å glede ei sprek jente som passer på at ingen står bak henne når hun tar knebøy fordi tightsen har hull i skrittet, da er det meg du leter etter!
      (Jeg har ikke smarttelefon og dermed ikke instagram, men tok meg friheten til å delta likevel)

    33. Nye treningsklær gir motivasjon! Har alltid hatt lyst å prøve casall, men alltid kjøpt andre merker jeg har prøvd før for å være “trygg”. Derfor er dette en super mulighet til å få testet og muligens legge min elsk på merket 😀 insta: veeerri

    34. Fordi jeg fortjener det! En sliten treningsgarderobe trenger påfyll av nye, freshe klær. Og hva passer vel bedre enn en slik lekker tights, som vil gi motivasjon til å yte ekstra på trening!

    35. Har så vanskelig for å finne treningstights som passer min kroppsfasong! Store lår og smal midje – egentlig slik eg ønsker det – men når det kommer til bukser så er dette et stort problem:( Det å føle seg vel på trening er for min del viktig for å yte maksimalt, og ikke minst for å komme seg på trening i det hele tatt! Siden du sier Casall Sculpture Tightsen har en fantastisk fasong, håper eg at eg blir den heldige som får muligheten til å bli overbevist 😀 ELSKER VANNMELON FARGEN!

    36. Har innmari lyst på tightsen, fordi jeg har hørt at den sitter som et skudd – men best av alt, er helt overlegen på funksjon når det kommer til dype knebøy osv. Har så lyst på en tights jeg ikke må stå å dra i/opp, gjennom hele treningen, og tror og håper at Casall Sculpture er nettopp det jeg ønsker meg!

    37. Dette året føler jeg virkelig at jeg har gått inn for trening og å opprettholde et sunt kosthold! Jeg har alltid vært opptatt av trening og det har alltid vært noe jeg har trivdes med og følt at jeg får et enormt utbytte av! Likevel har jeg aldri fått de resultatene jeg ønsker, det er det først nå før jul at jeg virkelig gikk inn for det og st jeg faktisk allerede ser skritt i riktig retning! Derfor vil jeg takk deg for at du har hjulpet meg med dette gjennom å poste inspirerende treningsbilder og sunne oppskrifter:)

    38. Ååh, så ikke denne før nå! Så har ikke noen nye sportye bilder, men tagget ett som ligger ute fra før av, så får jeg heller bli diska om det ikke var greit 🙂
      Fordi jeg virkelig, virkelig har lyst på den og fordi jeg fortjener det! Jeg har jobbet utrolig hardt med meg selv de siste månedene for å få hodet på rett kjøl. Etter å ha gått på en skikkeli smell nå i høst begynte jeg å ta tak i livet, mentaliteten og helsen min og har snudd meg selv rundt. Jeg spiser endelig nok, jeg trener riktig og mye samtidig som jeg lytter til kroppen, jeg er positiv og sprer rundt meg med det så godt som jeg bare klarer! Jeg har krevd livet mitt tilbake og er utrolig stolt av det jeg har fått til, det jeg ikke har hatt mulighet til er å belønne meg selv, siden jeg er fattig student, så dette hadde jo vært helt perfekt!
      Fingers crossed og lykke til til alle de andre flotte jentene også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg