Pakke i posten

Jeg er i ekstase. I løpet av de to siste dagene har det kommet hele 4 hentelapper i min postkasse. Pakke i posten er noe av det gøyeste jeg vet! Nå skal jeg få spist frokost i en fei her, og komme meg bort på posten. Oppdaterer dere med innhold i pakkene senere. Forrige uke dumpet det en Iherb pakke ned i min postkasse, den inneholdt to eksker med CELSIUS. De kunne ikke ankommet på et bedre tidspunkt. Jeg føler tiden løper i fra meg for tiden, og jeg har alt for mye å gjøre. Da hjelper det med et ekstra energiboost. Celsius smaker utorlig godt, og inneholder ikke noe sukker, aspartam eller kunstig farge og smak. Hele boksen inneholder kun 10 kalorier. den inneholder 200mg koffein pr boks, og det gir deg virkelig en liten oppvekker. Bruker du energidrikk, kaffe eller lignende på dager hvor du trenger litt ekstra energi?

I skrivende stund sitter jeg å nipper til Celsius Sparkling Orange. Jeg satser på at den gir meg litt energi før dagens treningsøkt. Jeg har overkropp på planen i dag, og gleder meg virkelig til den økten. Etter gårsdagens benøkt skal det bli så deilig å la bena hvile og sette fokus på overkropp. I dag er det skuldre og armer som skal få kjørt seg. 

Hva skal dere trene i dag?

 

Smiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Linn: Haha, jeg er så trøtt her jeg sitter at jeg ikke merket at jeg skrev feil. haha, skjønner du at jeg trenger energi eller? 😛 Og ja, jeg er mest vant til crystal – men Proteinfabrikken er tomme på lager akkurat nå, så da må jeg smøre meg med tålmodighet og finne et alternativ 😉
      Takk for rettelsen <3

    2. Sitter å drikker en celsius med wild berries-smak akkurat nå jeg, før bein-økta jeg har foran meg! 🙂 har akkurat mottatt tre esker fra iherb.

    3. Fres er min beste venn på mørke morgenkvister og lange dager! Jeg er også avholds å pleier å få en del mas for det når jeg er ute, så i det siste har jeg begynt å ta meg ett glass fres eller en annen energidrikk, så slipper jeg unda det meste av maset 😉 Har aldri smakt celsius, men har hatt utrolig lyst! 🙂

    4. Jeg bare lurer på hvor viktig du tenker det er med proteinshakes og aminosyrer og alt sånn for å få et godt resultat av treningen? Det er jo en hel jungel av produkter der ute og det er veldig vanskelig(for en som ikke er helt ruttis for å si det sånn) å forstå hva som er lurt å bruke og hva som er bortkasta penger… 🙂

    5. Hei:) Hvor kjøper du Celsius energi drikken ifra? Må du eventuelt betale toll eller finnes det en norsk nettside å kjøpe fra? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg