Morgencardio

Jeg hadde bestemt meg for å starte denne uken med en kondisjonsøkt, men jeg skal innrømme at det fristet fint lite når jeg våknet opp til sterk vind og snø. “Hvis du skal vente på de perfekte forhold, vil du aldri få noe gjort”  Jeg inngikk derfor et lite kompromi med meg selv, jeg jogget både til og fra treningssenteret, på den måten fikk jeg en cardioøkt både innendørs på tredemølla og ute i det friske vinterværet.

vel hjemme rakk jeg en kjapp stretching før jeg måtte hoppe i dusjen og komme meg avgårde på forelesning. Jeg har som mål å bli mer fleksibel og øke bevegeligheten, da er det helt nødvemdig å priroritere en liten uttøyning – selv om man har dårlig tid. 

Nå er jeg på plass på universitetet, og godt inn i andre undervisningstime. Jeg blir her noen timer til, før det er tid for en real benøkt i ettermiddag. Jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg til den økten akkurat nå. Den inneholder flere av mine hatøvelser, og jeg vet at det kommer til å bli tøft. Jeg gruer meg alltid litt til benøktene, men samtidig så gleder jeg meg til følelsen etterpå. Ingenting er som følelsen etter en god benøkt. Jeg vet at de øktene jeg misliker mest, ofte er de jeg har mest effekt av å gjennomføre, akkurat fordi de styrker mine svakheter. 

Jeg ønsker dere en fin mandag, og en sprek ukestart!

 

Smiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Ønsker meg en ‘Fitliving’ app! Slik at du kunne vært mer tilgjengelig! Men inntil det skjer, er det absolutt verdt tastetrykkene inn på blogg.no for å lete seg fram! 🙂 høydare!!

    2. Har du noen gang mistet smakssans pga forkjølelse? 🙁 jeg har, vet du hvordan man får den tilbake??

    3. Hei Maren 🙂
      Du er så flink.
      Har eg spørsmål, det er så irriterende. Er i en kjempegod treningsperiode nå, meeeen typisk. Fåtten veldig styg hoste og slim 🙁 Men føler meg jo super ellers… What to do? Kan jeg trene Maren 😛 hihi..
      Mvh
      ANna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg