VIXEN BLOG AWARDS

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var et helt annet sted enn hjemme i Kr.sand. Jeg skulle ønske jeg var i Oslo, på Vixen blog awards. Finalen går av nå i kveld, og jeg er bare så utrolig lei meg for at jeg ikke har mulighet til å delta. Jeg er så stolt og så takknemlig over å være finalist til en så jev og flott pris som Vixen. Dette er enormt stort for meg og min lille blogg, så jeg skulle virkelig ønske jeg kunne vært tilstede. Jeg kan fremdeles ikke tro at jeg er finalist, og uansett resultat i kveld så er dette en seier allerede. det er mange nydelige, flotte og inpirerende jenter i kategorien Årets treningsblogg. Både Silje Mariela, Inger ,Live, og Sprekfisene er alle verdige vinnere.  Jeg holder en knapp på vakre Inger som står bak bloggen Inger in Dubai som vinner av prisen i kveld. Den dama er så strålende, energisk og inspirerende at jeg finner ikke ord. Jeg sitter spent her hjemme å følger med på nett. Er det noen av dere som skal dit i kveld kanskje? Hvis ikke så kan dere se Live-stream på side2 HER.

Nå er tacoen akkurat fortært her i huset, og nå skal bena legges høyt og kvelden bare nytes. Dagens økt var rygg og litt ben. Jeg kjørte følgende øvelser:

  • Nedtrekk med bredt grep
  • Nedtrekk med smalt grep
  • Sittende roing
  • Facepull 
  • Knebøy 

 

Økten totalt var grei, men knebøyen var katastrofal. Energien forsvant helt etter ryggøvelsene, og jeg hadde rett og slett inegnting å gi. Vi opplever alle slike økter innimellom, og i dag var det visst min tur. Min tidligere pers på 70kg var milevis unna, og dagens toppsett ble kjørt på 55kg. Jeg gjorde meg ferdig med frustrasjonen over det allerede på vei ut av treningsenteret. I morgen er en ny dag, og jeg tenker at jeg får lade batteriene i kveld og komme sterkere tilbake i morgen. 

Smiiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Hei Maren 🙂 Først; jeg håper DU vinner! Også det jeg lurer på! Så nettopp bilde ditt på Instagram (fra solariumet). De abs’ene dine er jo heeeeeelt rå! Hvordan får du det til? Har du noen gode øvelser (både som man kan gjøre hjemme og på treningsstudio) som gir mindre fett og stramme opp magen?
      Takk på forhånd! Hadde kanskje her vært gøy med video, men selvsagt er skriving better then nothing 😉 Ha en fortsatt fin lille lørdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg