Fargefest

Jeg håper dere har en fin tirsdag, her lades det opp til styrkeøkt med kaffe og frukt. I dag står skuldre og triceps på planen, det betyr en relativt kort økt. Jeg sliter litt med å få noe volum i de skuldrene mine, men jeg nekter å gi meg og jobber målbevisst videre. Ting tar tid, så det gjelder å ikke gi seg. Vi er godt inn i vinteren nå, og jeg merker at mørke, kulde og snøkaos tar litt gnisten fra meg. Under slike forhold er det bare en ting å gjøre – skape en fargefest på trening. ( Eller bare rømme fra alt sammen ved å vinne din drømmereise i DENNE konkurransen. Vinneren trekkes 31.januar)

Det er planen min i dag, derfor har jeg tatt på meg en fargefest av et treningsantrekk i håp om at det skal lure frem litt  gnist! Toppen er faktisk fra H&M, jeg synes det er så gøy at man kan finne rimelige og freshe treningsklær på H&M, Cubus, Gina Tricot og slike kjedebutikker. Jeg bruker ikke klær derfra når jeg skal løpe eller gjøre fysisk aktivitet som krever at plaggene puster og har tekniske egenskaper, men til styrketrening så synes jeg det er helt perfekt. Innlegget er ikke sponset, jeg ville rett og slett bare tipse dere om at man kan finne godsaker hos billigkjedene også. Jeg elsker glade farger på treningsklær, og synes denne fargekombinasjonen var fresh, selv om den kræsjer litt. Alt trenger ikke være helt machy-machy synes jeg. Hva synes dere? 

Er det noen fler som skal trene i dag? 

 

Smiiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Veldig fin! Jeg kjøpte nettopp 3 nye tightser fra cubus 🙂 Syntes de passer veldig greit, hvertfall til styrke når plagget ikke MÅ puste så veldig som når man løper 🙂

    2. Kan aabsolutt kjenne meg igjen i det med at vinteren tar litt gnisten fra meg.. Får sjå om det blir ei kondisøkt seinare eller ikkje, men kjenner motivasjonen steig et par hakk no:)

    3. Nydelig farge 🙂 Kjøper selv mye treningstøy på H&M, det har blitt noen topper, sports bh’er og sokker 🙂
      Du kledde fargen ihvertfall 🙂 Jeg skal straks dra på trening, da blir det fokus på rumpe/lår og intervall 🙂
      Gleder meg til du skal trekke vinneren, veldig spent!! 🙂

    4. Stilig! Har selv noen klær fra kjedebutikken, og har ganske god erfaring fra det meste! Likte fargene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg