Pure protein

Dagens middag ligger å lufter seg litt før stekning. Biff bør nemlig helst være romtemperert før stekning, og ikke komme direkte fra kjøleskap.  Ser det fristende ut? *ler*

Jeg skal nok klare å lage det litt mer delikat og fristende for dere. Jeg skal steke dem i godt smør, dampe grønnsaker til, og ha søtpotet bakt i ovnen. Som dressing tenker jeg å smelle sammen en smakfull sak av mager kesam og diverse krydder. Da vil jeg nok tro flere av dere vil la dere friste, men jeg kunne ikke dy meg, jeg måtte bare legge ut dette bildet til dere. De lå liksom der på benken og så i grunn ganske groteske ut i mine øyne. 

 

Smiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Hei fine Maren 🙂 kan du poste oppskrift på dressing lavet av mager kesam? Har prøvd å laget det, men det ble ikke særlig godt. Gjerne oppskrift på den sørpoteten også? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg