Ny uke, nye muligheter

En ny uke, og det føles så bra, jeg trenger en ny start og legge helgen og forrige uke bak meg. Jeg føler at denne helgen bare har blitt tullet bort, og selv om jeg har kost meg så har jeg ikke fått gjort noe av det jeg skulle fått unna.  Det er ingen god følelse å starte en ny uke med uoppgjorde ting fra forrige uke. Det er bare en ting å gjøre når det blir slik, og det er å sette av tid på mandag morgen til å komme ajour med den forrige uken. Det må gjøres med en gang, hvis ikke vil den nye ukens gjøremål legge seg oppå igjen , og resultatet blir en stresset Maren. Det kan vi ikke ha noe av! Så nå har jeg stått opp et par timer før forelsingen starter for å komme i mål med alt. Jeg liker å forsøke å gjøre det beste ut av en hver situasjon, så nå har jeg laget meg en stor kopp kaffe, tent lys og gjort det koselig rundt meg. Dere vet hva jeg alltid sier – make the best of it!

Nå løper tiden fra meg,  jeg må se å få bli ferdig med alt jeg skal her og komme meg avgårde. Med det snøværet vi har på sørlandet tar alt så mye lenger tid, og man må beregne en god del ekstra tid for å komme seg fra A til B. Etter forelesning er det tid for en solid styrkeøkt, jeg gleder meg! Jeg oppdaterer dere på dagens økt i kveld. Jeg ønsker dere en super mandag og en fin ukestart. 

 

Smiiiiil Maren

10 kommentarer

Siste innlegg