Familyday

Søndag er familiedag for meg, og denne søndagen er intet unntak. I dag kommer min storebror, min svigerinne og mitt vakre lille tantebarn på litt over 1 mnd på besøk. Jeg gleder meg så til å se min lille skatt. Jeg har akkurat stellt i stand en diger kalkun-salat med masse deilig ingredienser. Kalkunen var mine foreldres middag i går, og siden det var alt for mye for de to å spise en hel kalkun, kan vi bruke restene fra den til salaten i dag. Jeg har gjort det utrolig enkelt, og bare kuttet opp masse frisk salat og puttet i skåler, på den måten kan alle lage sin egen salat på tallerkenen. 

I tilegg til det som er vist på bildet skal jeg ha en Waldorf-salat til, og en slags løk-sopp-bacon stuing som er utrolig smakfull og god. Hvitløksbaguetter hører også med. Jeg håper det blir godt. Jeg har som sagt treningsfri i dag, men jeg kjenner at hele kroppen har lyst å dra på trening. Det tar jeg som et godt tegn for den kommende uken.

Mange av dere spør meg hvordan jeg trener for tiden, og sannehten er at jeg bare trener! Jeg følger ingen fast plan eller oppsett. Det er fordeler ved det, fordi da kan jeg alltid gjøre det jeg har mest lyst til, men det er også en bakside ved det at da gjør jeg kun det jeg har lyst til, og ikke det jeg kanskje bør gjøre. Jeg jobber ikke med å forbedre svakheter eller ta tak i teknikk som ikke er 100%, neida jeg bare durer i vei på mine faste gode øvelser som jeg mestrer og trives med. Jeg har derfor nå fått et treningsopplegg fra Gunnar Jacobsen som jeg starter opp med fra og med i morgen. Jeg har fulgt et opplegg fra Gunnar før, og det resulterte i at jeg økte fra 35 kg til 70 kg i knebøy. Jeg liker opplegget han kjører, og jeg responderer veldig bra på øktene hans. Jeg gleder meg til å se hvor langt jeg kan nå med hans hjelp denne gangen. Gunnar er utorlig dyktig, så jeg vet at jeg er i gode hender. Jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert underveis. 

Nå kommer familien veltende inn døra her, jeg får løpe å ta i mot dem. Ha en super søndag  videre dere <3

 

Smiiiiil Maren

14 kommentarer
    1. Det så kjempe godt ut 🙂 Her skal vi kose oss med taco idag siden det ikke ble igår ! Gleder meg 😀
      Gunnar Jacobsen, er det han som har mye med bikini fitness jentene og gjøre? Hvis det er han fra Trondheim 🙂 Har veldig lyst til å prøve ut opplegget hans selv 🙂 Man ser fort endringer ihvertfall!
      Kos deg masse med familien idag Maren 🙂 Jeg skal nyte den siste dagen med kjæresten!
      Ha en riktig fin søndag 🙂 Smiiiiil!

    2. Hvordan varmer du opp i forkant av styrketrening? løper /elippsemaski, romaskin du alltid litt lett eller ?

    3. Jeg bare lurte på hvorfor du vil assosiere deg med Gunnar nå som han står midt oppe i en rettssak som handler om doping?? Der han og de andre har erklært deg skyldig.. Det får jo deg til å miste litt troverdighet med tanke på hva du står for,,
      Jeg hadde hvert fall ikke hatt lyst til å assosiere meg ned noe av det.. Hva tenker du selv om dette??
      Jeg liker deg og bloggen din veldig godt! Men akkurat her tror jeg kanskje bi har ulike synspunkter??
      🙂

    4. Lise: Gunnar har lagt opp treningen min lenge før jeg visste noenting om dette. Jeg vet ikke hvem som har gjort hva i den saken der, og jeg har bevisst valgt å ikke lese så mye om det på ulike medier fordi alle sier ulike ting. Jeg forholdet meg kun til et treningsprogram som jeg synes funker super bra, thats it!

      Jeg har aldri rørt noe slags form for dop og kommer heller aldri til å gjøre det. Det kan jeg garantere med 100% sikkerhet. Jeg er sterkt i mot doping og har ved min jobb som PT også samarbeidet med antidoping Norge.

      Takk for kommentaren din, jeg synes det virker som vi har helt likt syn på dette med doping 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg