FRESH

Søndagsmorgen er så deilig. Stille og fredelig overalt, god tid, lave skuldre og en hel dag uten planer. Jeg elsker det! Jeg har treningsfri i dag, og lader opp til en ny og super sprek uke. Jeg trener hardt, jeg trener mye, og jeg elsker det! Jeg hadde ikke hatt mulighet til å kjøre på slik jeg gjør i uken, hvis jeg ikke setter av tid til å hvile og lade opp. Så i hele dag slapper jeg av hjemme, lager god mat, ser film, surfer på nettet, ser på serier, tilbringer tid med familien og lar kroppen roe helt ned og forberede seg på nye utfordringer. Kjedelig? Gjett om. Viktig? Så absolutt! 

I dag startet jeg dagen med en stor frisk smoothie. Smoothien består av frosne bringebær, frosne jordbær, vanilje yogurt, tyrkisk yogurt, bringebær-proteinpulver og litt appelsinjuice. Ser den ikke fristende ut? 

Jeg har helt glemt å dele en stor nyhet med dere. Jeg er i FINALEN i Vixen blog Awards. Det er helt ufattelig gøy og utrolig stas. Jeg kan nesten ikke tro at det er sant at min lille blogg er finalist i en så stor bloggkåring. Jeg ble så glad og så overrasket når jeg fikk vite at jeg var semifinalist, nå er jeg altså finalist og det er helt fantastisk gøy! TUSEN TUSEN TAKK til alle dere som har stemt meg frem. Dette betyr så enormt mye for meg. 

Finalen går i Oslo onsdag 22 januar. Jeg har ikke sjans til å komme meg inn til oslo midt i uken, og må defor sitte her hjemme i Kr.sand å vente på resultatet. Kjære vene så spennende det kommer til å bli. Jeg har noen ekstremt flotte jenter som medfinalister, så jeg har ingen forventninger, bare det å være finalist er en stor stor seier for meg. Jeg er så takknemlig, og glad.

 

Smiiiiil Maren

 

9 kommentarer
    1. Full fortjent med en hviledag 🙂 hvor mange styrke og evt kondis økter har du i uken? Og hvor mange ganger per uke trener du vær muskelgruppe 🙂
      Lykke til med Vixen, håper du vinner 😀

    2. Marita: Jeg har ikke trent etter noe plan nå, og bare trent gjennom kroppen hver uke + en god del kondisjonstrenig. Tipper ca 5-6 økter pr uke. Starter på en litt mer strukturert plan fom i morgen – deler selvfølgelig med dere hvordan det legges opp 🙂

    3. Den så utrolig god ut 🙂 gleder meg til å lage smoothie når jeg kommer hjem! 🙂
      Gratulerer så masse som finalist, fullt fortjent 😀 synes det er litt synd at kåringen ikke går på tv, det hadde vært litt morro 🙂
      Bruker du å sette opp en treningsplan for hver uke?:)

    4. ååå den smoothien såg heilt herlig ut! Og det er ikkje rart at du er finalist, er FÅ blogger som er så vanvittig inspirerende og fin som din:)
      Ha en kjempefin søndag, fine deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg