SUITS

Slik ser mine dager ut for tiden. I senga, med masse skåler med ulike godsaker, og Suits på skjermen. Jeg koser meg så vanvittig, men jeg får jo ikke gjort noe annet fornuftig. *ler*. Jeg har aldri vært spesielt glad i å ligge stille i flere timer å se på tv, men nå har altså dette serie-syndromet tatt skikkelig overhånd, og jeg nyter timesvis i senga eller sofaen med min dyrbare Netflix. Jeg må bare le av meg selv. Jaja, så lenge jeg kommer meg på forelesning, jobb og trening så skal jeg vel ikke klage, men det begynner å bli komisk hvor mye tid denne serien nå opptar. Dere som har sett den forstår nok hvorfor, serien er rett og slett genial!

I skålene er det oppkuttet kiwi, eple og sharon i den ene, og i den andre er det oppkuttet banan og persimon, gresk naturell yogurt og skyr, topepet med sukrilett og kanel. Jeg hadde også en skål med cashewnøtter, men den forsvant lenge før jeg rakk å ta bildet. 

Hva er din favorittserie?

 

Smiiiil Maren

28 kommentarer

Siste innlegg