Lave skuldre

Denne uken har vært lang, og med jobb i hele dag også er  jeg er rett og slett ganske så sliten. Jeg tilbringer derfor lørdagen i joggebuksa med sushi, vaffler, is og kos. Twilight-maraton på tv, tente lys og fyr på peisen. Lave skuldre og hvilepuls. Dette er akkurat hva jeg trenger og det føles så riktig med en hjemmelørdag. 

Dette er tredje gang jeg har sushi denne uken, det er virkelig det beste jeg vet. Det er også utrolig godt å bare hente ferdig mat på hektiske hverdager. Jeg elsker å lage mat, og koser meg virkelig med det, men når kalenderen blir litt for full er det magisk å bare slå et nummer – som jeg nå kan i hode, og hente ferdig middag 15 minutter senere. For dere som bor i Kristiansand så er dette Nr 4 på menyen til HTsushi. 

Hjemmelagde vaffle må være noe av det beste jeg vet, og før dere etterlyser oppskfiten så kan jeg fortelle at disse er laget av både sukker, smør og hvetemel, så dersom ikke slike ingredienser skulle friste så er det ingen vits å etterlyse oppskrift. *ler*. Januar eller ikke, lørdag er lørdag, og da er det lov å kose seg litt ekstra. Lune vaffler, med en kule vaniljeis på er en uslåelig kombinasjon. Nå skal jeg krype godt opp i sofaen og nyte resten av lørdagskvelden. 

Hva driver dere med i kveld?

 

Smiiiiil Maren

 

11 kommentarer
    1. Det hørtes godt og avslappende ut 🙂 Nyt det! Fristet jo ikke med vafler og is nå da, ååh! Her har kvelden gått til mye kos med nevøen min. Han skal sove over inatt og det blir godt å dele sengen med noen 🙂 Har vært deilig med en treningsfri dag!
      Kos deg masse videre Maren, du fortjener det! 🙂

    2. Har en helt lik lørdag som deg i kveld. Lader opp til 4 dagers skiferie i Sverige med klassen, det blir gøy! 🙂

    3. Haha, jeg leste overskriften og det første jeg gjorde var å legge merke til at skuldrene mine hadde trekt seg krampeaktig opp til ørene, så jeg senket dem umiddelbart! 🙂

    4. ååh hjemmelagde varme vafler med is er det beste som finnes (!!) 🙂
      har spist litt for mange kjeks med brunost (beste jeg vet), viktig å kose seg også. haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg