Stockholm

Her kommer en liten mobilblogg til dere. Jeg titter raskt innom for å ønske dere en god helg. Jeg er på vei til Stockholm for helgen. Jeg har faktisk aldri vært i Stockholm før så dette gleder jeg meg til.

Alle tips tas i mot med stor takk. Shoppingtips, gode spisesteder, bra treningssenteret og andre ting som er gøy å få med seg må dere veldig gjerne fortelle meg om.

Nyt helgen og lad opp til å ta fatt på hverdagen igjen. Jeg skal utnytte siste lille rest av ferien til det fulle

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Hei! Har noen shoppingtips til butikker blant annet på søder og i “sentrum”. Søder/Hornstull er forresten veldig koselig og sies å være Stockholms grunerløkka for tiden 😉
      Acne academy Torsgatan 15
      A place Below (medborgarplatsen, slags mini-mini-outlet, med Acne og noen andre skandinaviske merker fra tidligere sesonger, ganske lite utvalg men gå innom hvis du er i nærheten, jeg gjorde noen kupp her i sommer på blant annet en sort Acne-bukse som er en favoritt i skapet )
      Nitty gritty (dyr med litt spesielle/unike klær, på søder)
      And other stories – kul butikk fra samme eiere som HM tror jeg, ligger i biblioteksgatan og det er det mange andre bra butikker i tillegg til at det er like ved Birger jarlsgatan som også har mye bra shopping 🙂 )
      Kos deg masse på tur herlige du, Stockholm er en fantastisk by!

    2. Herlig og spontant! Jeg har desverre heller ingen anbefalinger, annet enn å sette seg ned på nærmeste cafe og se på menneskelivet! 😀 Ha en herlig helg frøken!

    3. Jeg var der i høst 🙂 Spiste på en fantastisk tapas-restaurant, Ramblas tapas heter den. Tror det finnes to av den i Stockholm. Virkelig å anbefale! Men det kan være lurt å bestille bord, fordi det var ganske fullt (vi bestilte bord samme dag til å spise på kvelden). Kos deg:D

    4. spis middag på Riche! Super koselig sted, utrolig flinke kokker og servitører som sørger for topp stemning 😉
      hvis de fortsatt har “Gino” på dessert-menyen kan jeg virkelig anbefale den. Beste, og friskeste dessverten jeg har smakt!
      kos deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg