Sliten frøken

En fantastisk feiring i går har resultert i at denne frøkna er litt redusert i dag. Jeg har defor utsatt alt av sporty nyttårsforsett og super-sunne matretter til i morgen. Jeg har rett og slett gitt meg selv enda en kosedag før jeg kickstarter 2014. I dag har jeg føst kjørt tre langer timer ned fra hytta, og direkte i familieselskap. Nå ligger jeg som et slakt på sofaen og her har jeg ligget i hele kveld. Jeg feiret som dere vet nyttårsaften på Hovden, som er en fjellbygd øverst i setesdalen. Det blir ikke så glamorøst på fjellet, men kjole ble det likevel. Jeg valgte en enkel svart kjole for kvelden. 

Jeg håper alle hadde en super feiring i går, fortell meg gjerne hva du gjorde på nyttårsaften i kommentarfeltet.

Nå skal jeg straks rulle i seng, og jeg kjenner det kribbler i hele kroppen etter å våkne opp i morgen og komme meg avgårde på trening. En uke juleferie uten tilgang på treningssenter har gitt meg super-overskudd og motivasjon. Det er herlig med slike time-outs innimellom, hvis man bare vet å bruke dem rett. Jeg har brukt denne ferien til å lade batteriene, jeg tror og håper det vil resultere i starten på en super treningsperiode.

 

Smiiiiil Maren


6 kommentarer

Siste innlegg