Back-attack

Julaften var en helt fantastisk fra start til ende, jeg lot kamera ligge og fokuserte kun på å være tilstede med mine kjære denne kvelden. Julaften er og forblir noe vidundelig og magisk for meg. Jeg elsker stemningen, forventningene, luktene, smakene, samværet og godheten som fyller hele denne kvelden. Maten var så nydelig, og når det gjelder gavene fikk jeg så mye fint at jeg fremdeles ikke kan forstå at alt dette er til meg. Jeg er så takknemlig. Et nytt speilrefleks kamera og kamerastativ lå blandt annet under treet, så nå gleder jeg meg vilt til å ta det i bruk. Jeg tror jeg kan garantere dere at bildekvaliteten på bloggen vil bli betraktelig bedre.

Jul og julemat er fantastisk, men kjære vene så godt det var å bevege litt på kroppen igjen i dag! Jeg har vært konstant mett i 48 timer, og det føltes så befriende å ta all denne oppsparte energien ut på en real styrkeøkt. I dag stod rygg på planen min, og jeg fikk en god økt med masse trykk og fantastisk kontakt. Jeg trente som alltid på Solsiden ptsenter, og i dag fikk jeg nydelige Kaja med meg. Kaja og meg trente masse sammen i sommer, og jeg får alltid gode økter sammen med denne solstråla. Hun bor desverre lang unna, men hver gang hun er hjemme passer vi på å få kjørt noen gode økter sammen.

Dagens økt så slik ut: 

  • Markløft
  • Nedtrekk
  • Sittende roing
  • Facepull 
  • Omvendt flies i kabel 
  • Stående roing med stang

 

Jeg har satt sammen en mini-film som jeg postet på Instagram like etter økten. Nå har jeg også lastet den opp på You-tube og her på bloggen til dere.  På filmen ser dere et par repetisjoner av markløften på 60kg og sittende roing. Filmen finner dere på Youtube eller på Instagram 

Nå skal jeg krype godt opp under pleddet i sofaen og kose meg med pepperkaker, og kakao med krem. Hjemme Alene filmene går på tv, og hele stuen er fyllt med levende lys og det er fyr på peisen. Slike stunder som dette gir meg ro i sjelen og en herlig følelse av lykke. Kos dere videre kjære dere og nyt disse juledagene. 

 

 

Smiiiiil Maren


5 kommentarer
    1. så heldig som fant et åpent gym i går.. alt var stengt her 🙁 men fikk en etterlengtet styrkeøkt i dag! 🙂 elsker bloggen din! masse juleklemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg