Food Asylum

Jeg har en dårlig egenskap, og det er at jeg ikke har spesielt stor tro på at jeg kan få til store utfordringer. Det kan være relatert til ulike situasjoner, men så lenge det er prestasjonsrettet mister jeg all tro på at jeg kan, jeg blir jeg redd, og får litt prestasjonsangst. Ett av målene for 2014 må være å jobbe med prestasjonsangsten, og bygge opp en tro på at jeg faktisk kan. For det viser seg jo gang på gang at ting jeg i utgangspunktet ikke trodde jeg kunne klare, får jeg helt fint til! Er det flere som kjenner seg igjen? På onsdag var jeg ute å feiret nettop dette, at jeg beviste for meg selv at jeg mestret. Når jeg sto på begynnelsen av denne eksamenperioden og så på den enorme mengden pensum og alle eksamner/tester jeg skulle igjennom hadde jeg ikke spesielt stor tro på meg selv. Nå står jeg her etter endt eksamensperiode med en god følelse. De jeg har fått svar på har gått veldig bra, og de jeg fremdeles venter på kjenner jeg at jeg gjorde så godt jeg kunne, og er utrolig fornøyd med! DET er en fantastisk følese, og en grunn til å feire!! Sushi er det beste jeg vet, og feiringen ble selvfølgelig lagt til byens beste sushiresturant – Food Asylum. Vi bestillte flere ulike retter, og jeg har ikke ord for hvor bra maten var. Den må virkelig bare oppleves. 

 

Jeg har vært på Food Asylum flere ganger tidligere og jeg bestiller alltid retten: The Signature, denne gangen testet jeg litt ulike i tilegg, og nå har jeg fått flere favoritter. Så det ikke fristende ut? Dere som bor i Kristiansand bør absolutt teste ut denne, og for dere som bor i København så er Stick´n Sushi ganske likt. Det finnes jo gode sushiresturanter over hele landet. Dere må gjerne dele deres favoritt i kommentarfeltet.

Dette er ikke et sponsetinnlegg, det er bare et lite tips fra meg til dere, om hvor man kan kose seg med deilig mat i en hyggelig atmosfære. Sushi er perfekt mat nå i julen hvor det er mye fet mat og mye sukker, da er det perfekt å få inn et sunt og lett sushimåltid.

 

Smiiiiil Maren

 

5 kommentarer
    1. Viktig å ha noken mål å jobbe seg mot! Man kan alltids bli en bedre versjon av seg sjølv 🙂
      Sushien såg nydelig ut – sjølv elsker eg sushi, men spiser det utrulig sjelden fordi eg bur på Vestlandet, og her er det virkelig fåtall som har hørt om den berømte sushien? må heilt til Bergen for å få tak i noke skikkelig!

    2. OM jeg fikk lyst på sushi nå !! Food asylum er bare helt magisk og en knall fin restaurant! Det er min favoritt! Take away er det Ht som gjelder ! Love it 😊

    3. Ååååå, når eg ser slike bilder ber eg til høgere makter om at vi snart kan få ei sushi-sjappe til Førde-by, for det skal jaggu ikkje vere lett med dissa crazy cravingsa innimellom… såg kjempegodt ut, er heilt innafor å feire med sushi 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg