Answers

God morgen. Jeg har plutselig endret totalt på min døgnrytme, og sover som en baby til langt på dag. I eksamensperioden stod jeg opp kl 05 hver neste morgen i flere uker, dette ble til slutt helt normalt for meg, og jeg hadde ingen problemer med det. Nå derimot, nå sover jeg gjerne til både 09 og 10. Veldig deilig, men uvant for en morgenfugel som meg. Gøy at det har kommet inn litt spørsmål fra dere, jeg lovet dere raskt svar, så her kommer de:

Langkjøring / intervaller? Langkjøring

Atkins sjokolade / vanlig skjokolade? Vanlig sjokolade synes jeg er best, men holder det til helgen. Tar gjerne en atkins eller to i løpet av uken.

Vin / øl? Vin

Styrketrening / jogging? Styrketrening

Smågodt / sunnifisert godteri? Sunnifisert til hverdags, og godteri i helgen

Yndlingsøkta: Overkropp eller ben? Overkropp

Chins / pullups? Pullups

Fest / hjemmekveld ? Hjemmekveld


Pølse i lompe / brød? Lompe

Tomat / agurk? Agurk

Sukrin / sukker ? Surkin

Kakemenn / pepperkaker ? Pepperkaker

Jul / påske ? Jul

Brune pinner / havreflarn ? Brune pinner – men vi har vanligvis ingen av disse. Pepperkaker, kromkaker, smørkaker, kokosmakroner og kakemenn er slagere hos oss.

Julebord / griullfest? Grillfest

Frappe / smoothie? Smoothie

Hvilken VGS gikk du på? Jeg gikk på vanlig almennlinje på katedralskolen her i Kristiansand

Favoritt sjokolade? Smash, kindersjokolade, Lion og kvikklunsj melkesjokolade (salt og søtt sammen – MAGISK)

Favoritt styrkeøvelse? Nedtrekk ( pull-ups )

 

 

Smiiiiil Maren

6 kommentarer
    1. Morgenfugler har som regel ingen problemer med å stå opp tidlig ^^ Men jeg merker det nå selv, de siste to ukene har jeg sovet til ni-halv ti. Veldig deilig ^^

    2. Hei Maren! CRED til deg, virkelig!!! Du har blitt så utrolig flink til og blogge! Jeg har fulgt deg ganske lenge nå, og ser stor fremgang! 🙂 Bloggen er virkelig noe du prioriterer og legger mye arbeid i, og det fortjener skryt! 🙂 Du er superflink. Synes også innleggene dine er veldig varierte og interessante, og du motiverer istedet for og “provosere” (med tanke på mat, trening, utseende osv.). Sånt liker jeg!! Stå på videre. God jul<3

    3. Så morsomt å lese, Maren 🙂 ryggen din ser helt a-m-a-z-i-n-g ut! 🙂 jeg begynte å trene styrke i sommer, og har begynt å få muskler på rygg og skulder, derfor er dette mine favoritt økter og jeg gleder meg til å trene dette. Bein og rumpe er mine stooore svakheter, jeg er skikkelig svak der (30kg i knebøy er tungt nok liksom) og jeg synes det er flaut å være så svak. Dette gjør at jeg gruer meg til disse øktene, og mange uker skipper jeg det. Jeg trener bryst/biceps/triceps to ggr i uka, rygg/skulder to ggr i uka og bein/rompe en gang i uka.. Har du noen motivasjonstips? Evt noen “lette” (lett å utføre, men effektive) øvelser for bein og rompe? Jeg vet jo at det man er svakest på, bør man trene mer, men det er så vanskelig å komme seg dit når jeg vet at det er så pain å trene bein :/ håper du får men fin dag. Du er så flott,og min favorittbloggene nr en 🙂

    4. Viser ikke bildet ditt chins i nøytralt grep? Er ikke pullups håndflatene vendt mot deg? lurer bare på det..:) Enig med hun over- du er flink til å motivere!!! Samtidig virker du å ha fornuft ift kosthold og trening, og det liker jeg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg