OSLO

Jeg startet denne fredagen tidlig, og er allerede på plass i Oslo. Fordelen ved å fly så tidlig er at jeg kunne nyte en fantastisk soloppgang fra flysetet. Kaffe og denne utsikten av overhode ingen feil start på helgen. Det hele toppet seg når jeg nå ankom Hotellet i Oslo og utsikten fra hotellrommet mitt er helt enorm. Jeg gleder meg allerde til å våkne her i morgen tidlig, og se utover havet. Jeg må le av meg selv, plutselig er alt fantastisk og magisk, livet smiler og jeg smiler som en idiot – konstant!!! Jeg hadde glemt hvor godt det føles å ha full kontroll på sin egen tid, jeg kan disponere den til akkurat hva jeg vil, og jeg må ikke lese på noe som helst, jeg må ikke pugge noe som helst og jeg trenger ikke ha dårlig samvittighet for å bare nyte livet. 

Nå skal jeg løpe avgårde for å treffe en god venn, mer fra denne frøkna senere. jeg skal blandt annet dele gårsdagens treningsøkt med dere. Det var en god gammeldags sirkeltrening, som jeg gleder meg til å vise dere. Nyt fredagen!

 

Smiiiil Maren

5 kommentarer

Siste innlegg