Dagens ryggøkt

Nå er det lenge siden jeg har delt treningsøktene mine med dere, så nå er det på tide med en treningsoppdatering. I dag hadde jeg en heftig ryggøkt for å feire eksamen. Ja jeg er en treningsfreak som feirer med trening etter eksamen. *ler* Nå skal det sies at jeg feirer med både godt på tallerkene og noe godt i glasset nå i kveld også! Dagens økt var som sagt med fokus på rygg, da dette er min favoritt muskelgruppe. Jeg elsker å trene rygg, og økten i dag var virkelig en av de beste på lenge.

Jeg kjørte følgende øvelser:

  • Nedtrekk
  • Sittende roing
  • Markløft
  • Latsdrag i kabel 
  • Facepull 

 

Jeg fikk filmet noen små klipp underveis i økten, og har satt det sammen til en minifilm som ligger ute på min instagram. Ta gjerne en titt. Jeg filmer gjerne flere øvelser til dere, men da må kamera være med. Kvaliteten på iphonefilming gjør seg ikke så godt desverre.  

Bildene er tatt for et par uker siden. Alle klær fra Casall

Det føltes helt utrolig godt å løfte vekter igjen, og jeg følte for første gang på veldig lenge at den enorme treningsgleden jeg vanligvis alltid har, men har manglet litt i eksamensperiden var tilbake for fullt! Etter økten koste jeg meg på cafe, etterfulgt av en liten shoppingrunde. En perfekt avslutning på en vellykket dag. Nå er det kun en eneste eksamen igjen, så skal jeg vie all min tid til familie, venner, trening, jobb og blogg. Jeg gleder meg så til å være fullt og helt meg selv igjen! *smiler*

Nå skal jeg legge beina på bordet og bare nyte en kveld totalt fri. Jeg håper alt er bra med dere, og at dere ikke blåser bort. Det er det nemlig like før vi gjør her nede i sør. Stormen raser utenfor og jeg er utorlig takknemlig for at jeg kan være innendørs og bare kose meg i kveld. 

 

Smiiiiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Susanne: tester en selvbruning fra Nimue-salongen nå. Super god 🙂 Skal teste den et par ganger til også skrive en anbefaling på den 🙂 Perfekt nå i julebordsessongen

    2. Hurra for at eksamens rushet snart er over for din del! Håoer du får en fin dag frøken, og jeg ser frem til å få se film, det er alltid veldig greit!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg