Saturday

Lørdagsmorgen tilbringes med pensumbøker, deilig frokost og hjemmelaget caffe latte. Jeg skal tilbringe hele denne lørdagen på jobb, og prøver derfor desperat å utnytte de tidlige morgentimene til litt eksamenslesing. Eksamensnerver altså, det skal man virkelig ikke tulle med! Jeg har forsøkt å gjøre det beste ut av det med en herlig skål med min favoritt frokost, en stor caffe latte og tente lys.

Frokosten min kjenner de fleste til nå, men en godsak som denne kan ikke nevnes for ofte:

  • 1 boks orginal cottage cheese (250g)
  • 1 eple kuttet i små biter
  • 1 yoplait 0,0% vanilje
  • Blåbær
  • Varme bringebær
  • Toppes med kanel, surkin og usaltede nøtter

 

Her i huset har Nespressomaskinen gått i ett siden tidlig morgen, og jeg priser meg virkelig lykkelig for den. Aldri om jeg hadde kommet gjennom en lang ekamensperiode uten min elskverdige nespresso. Ser nå at det er mulig jeg skulle vasket den litt før den fikk pryde bloggen, men sånn er hverdagen dere, vi har alle litt støv her og der. *ler* 

Nå må jeg lese så det freser i en liten time til før det er tid for jobb-lørdag på Høyer. Lørdager er alltid den gøyeste dagen å jobbe, folk har fri, har godt tid og er i godt humør. Nå som juleshoppingen er i gang er det ekstra gøy, og ekstra mye folk. Jeg satser på en innholdsrik og hektisk lørdag, slik at jeg ikke fåt tid til å tenke på bøkene som ligger hjemme å gir meg dårlig samvittighet. Hehe. 

Nyt lørdagen kjære dere, kos dere – det er jo helg!

 

Smiiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Hei Maren! Vil bare si at jeg er så imponert over alt du rekker i tillegg til studiet! ekstra spennende å lese bloggen din for tiden siden jeg også startet høsten på sykepleie, i bergen. og creds til deg, jeg rekker ikke særlig mer enn skole, trening og være sosial….:) blir et par hjemturer til oslo i blant, og satser på å klare en jobb ved siden av etter jul. hvilke fag og eksamner har dere før jul? og hva syns du er det vanskeligste? har akkurat blitt ferdig med mine skriftlige, har kun den praktiske igjen (gratulerer med bestått til deg!!!!), men det er hele 2 uker til før det blir ferie:) igjen, imponerende med hva du får til med trening, jobb, blogg, sosialt liv, og itillegg sette av tid til deg selv. Stor lørdagsklem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg