Endorfiner og garderobehygge

POW, så var denne fredagen sparket i gang med en power-morgenøkt på solsiden. Nå i eksamensperioden trener jeg helt uten noe plan eller struktur, dette fordi det er helt lotto når jeg får tid til en treningsøkt. Forrige uke ble det vel to skikkelige økter, og denne uken har det kun blitt kondisjon og en ussel liten styrkeøkt. Jeg kjenner at selv om eksamen nærmer seg og nervene står i høyspenn grunnet for lite lesetid, så MÅ jeg prioritere å få inn en mini treningsøkt her og der. Jeg har det rett og slett ikke bra når jeg ikke får ut energien og vært i aktivitet. I dag satt jeg derfor klokken på 05.45 for å rekke en liten økt før lesesalen skulle inntas. Etter fire slumringer på alarmen kom jeg meg opp, og ved hjelp av en trippel espresso og superhappy energi-musikk på radioen kom jeg meg avgårde til gymmet. 

Jeg angrer ALDRI på en treningsøkt, og uansett hvor trøtt jeg på morgenen så er jeg alltid like overveldet av endorfiner og treningsglede når jeg er ferdig. I dag var intet unntak. Jeg var så blid etter økten at jeg fikk en ny venn i garderoben. *ler* Jeg skravlet i vei til dette herlige menneske jeg aldri har møtt før, som om vi skulle vært nære venner. Uten tvil den hyggeligste gardedobesosialiseringen jeg har opplevd.

Nå har jeg plassert meg i kantina på universitetet. Planen var egentlig å sitte her i kun 10 minutter for å ta en kaffe, sjekke mailen og oppdatere bloggen. Vel nå har det gått 1 time og 10 minutter, og jeg har fått i meg både kaffe og skolebolle! Jaja, det  er jo fredag, og skolebollen ble jeg spandert på av en skjønn medstudent – man sier jo ikke nei takk når noen kjøper en bolle til deg. Mmmm! Nå skal jeg forsøke å legge bort alle ting som ikke omhandler skole og få unna litt eksamenslesing. 

 

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Synes nesten jeg trener mer i eksamenslesingperioden jeg. Pleier å ta pause midt på dagen og trene for så å fortsette. Klarer uansett ikke lese 12-14 timer hver dag.

    2. Jeg har ikke trent så mye nå i eksamenstiden, men noen korte økter prøver jeg å få til. Man føler seg jo så mye bedre etterpå! I dag ble det en halvtime styrke. I går tok jeg en times gåtur ute i varmen her, fordelen med å bo i utlandet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg