Vipper og tatovert liner

Denne dagen har gått i ett, uten en eneste liten timeout til å oppdatere verken blogg eller mailsboks. Jeg startet dagen på fantastiske NIMUE HUD. Som de fleste av dere lesere vet har jeg hatt vippeextentions i mange måneder. For en drøy måned siden tok jeg dem av for å sjekke hvordan det lå ann med mine egne vipper og for å gi dem en pause. Jeg var mildt sagt nervøs når jeg skulle fjerne dem, jeg har hørt så mange skrekkhistorier om jenter som har mistet sine egne vipper etter extentions. Til min store glede var mine egne vipper helt tipp topp stand og uten en eneste liten skade. Jeg har gått ca 6 uker uten vipper, og nå var det på tide å sette på nye. Denne gangen har jeg satt på Mink-vipper og de er bare så ubeskrivelig vakre. Silkemyke og nydelige. Som alltid sovnet jeg som et lite barn når flinke Hanne på NIMUE HUD satte dem på. Resultatet ble perfekt, og jeg er så glad for å ha bambi-vipper igjen. Jeg sparer så mye tid på å slippe å sminke meg om morgenen, og det er så deilig å herlig å se litt freshere ut igjen. Jeg fikk også vokset og farget brynene mens jeg lå der i dag. Nimue-jentene mine altså, jeg er så glad i både Anita og Hanne. De gav meg et vidunderlig avbrekk fra en hektisk og stressende eksamenshverdag. Jeg føler meg som en prinsesse når jeg er på Nimue, og resultatet blir alltid bra. Både Anita og Hanne er perfeksjonister og enormt dyktige i faget. Jeg stoler 100% på disse damene, og kommer aldri til å gå noe annet sted. 

Husker dere at jeg fortalte dere at jeg hadde gjort en litt spennende ting som jeg skulle fortelle dere senere. Jeg lot dere gjette på hva jeg hadde gjort, og de utroligste ting ble foreslått. Alt bra botox, til restylane. Jeg kan herved avkrefte at jeg har sprøytet noe som helst inn noe sted. Jeg har gjort noe som for meg virket nesten mer skremmende som å sette en sprøyte i ansiktet, jeg har nemlig tatovert liner over øyet (!) Jenta med nåleskrekk dere, det er jo helt vilt. Jeg har til og med gjort det to ganger, for optimalt resultatet. Jeg skal ærlig inrømme at det var vondt, men ikke uutholdelig vondt. Jeg er ikke spesielt tøff på slike ting, og jeg klarte meg faktisk helt fint. Lineren min er helt tynn og utrolig delikat. Dyktige Anita på Nimue har gjort en fantastisk jobb, og jeg kunne ikke blitt mer fornøyd. Nå som vippene også er på plass er jeg stålende fornøyd. Hva skulle jeg gjort uten mine Nimuejenter, de fikser absolutt alt!

Har noen av dere tatovert makeup?  eller kanskje noen har testet vippeextentions?

Jeg vet mange jenter ønsker jeg nydelige Bambi-vipper til julebordsessongen. Anita og meg er derfor i tenkeboksen på å stelle i stand en spennende julekonkurranse til dere, hvor vinneren får en prisessedag hos NIMUE HUD med vippeextentions, forming/farge av bryn og hele pakken for å føle seg super fresh til julebordet. Hva synes dere jenter, er dette noe dere kunne tenke dere? 

 

Smiiiiil Maren

Sponset behandling

 

22 kommentarer
    1. Så bildet på Instagram tidligere i dag, da var det i farger og de enormt vakre blå øynene dine bare lyste! Du er så ufattelig vakker. Like vakker her i svart/hvit, men de blå øynene dine altså, de er spesielt vakre.

    2. mink?? er du heelt likegyldig til dyrevern eller? Setter på vipper selv, men kunne da aldri falle meg inn å gå et sted som bruker mink. Sjokkert.

    3. Er mink vipper av dyret mink? Vet jo du eier et achne skjerf, så skjønner jo at dyrevelferd ikke kommer høyt i din bok. Så håper ikke nok et dyr må dø for at du skal føle deg fjong.

    4. Cathrine: Nei!!! Mink er kun merket på vippene, og IKKE dyret mink 🙂 Unødvendig med slike negativt ladede kommentarer, senk skuldrene, pust med magen og finn frem smilet 🙂 Det er da ingen grunn til å hisse seg slik opp. Ønsker deg en god helg 🙂

    5. Wow!! JAAA for konkurranse- hvor mye koster slik vippeextention Maren? Jeg har så lyst, men er redd en studentlommebok ikke har råd..

    6. Takk og lov at det berre var merke på vippene! Blei veldig uroleg da eg leste første gong, fordi eg – som dei over – tenkte at det var frå dyret mink. Godt å høyre at det ikkje var det 🙂 Nydeleg resultat. Heng meg på og håpar du har før-etter-bilete av tatovert liner! Er det permanent eller er det midlertidig tatovering?
      Klem!

    7. Oi, så fint! Hvor lange vipper har du? Jeg har ikke turt å ta mer enn 11 millimeter, for at det ikke skal se for kunstigt ut, men ser ut som om du har lenger, og det ble jo riktig fint 🙂

    8. Jeg kunne nok aldri tenkt meg å tatovere noe sminke ettersom jeg liker meg selv usminket, men kommer nok til å teste ut vippeextentions en gang jeg har råd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg