Baneheia

I dag startet jeg søndagen med en time helt alene langt inne i skogen. Jeg startet turen i vakre baneheia, og vandret innover på stier jeg aldri har vært på før. Været i Kristiansand er helt magisk i dag, og Baneheia har aldri sett finere ut. Rødorange blader på bakken, speilblankt vann, nydelig klar luft og ikke et vindpust. Jeg har litt å tenke på om dagen, føler jeg dratt i så mange ulike retninger at jeg er redd jeg slites i stykker snart. Når man har litt å tenke på finnes det ikke noe bedre enn en lang tur alene i skogen, det gjør hvertfall underverker for meg.


Nå skal søndagen bare nytes, pensumbøkene ligger å skuler på meg, men jeg velger å ignorere dem i et par timer til. Sofa, gossip girl og vaffler står på menyen. Søndagskos!

 

Smiiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Hei Maren 🙂 jeg leser bloggen din opptil flere ganger daglig, og det har jeg gjort siden jeg oppdaget den. Du er en stor inspirasjon for meg. Jeg lurte på om vi lesere kunne få en titt inn i din treningsgarderobe? Hvilke sko, topper osv er dine favoritter? Hadde vært kult med en sånn dyrt vs. Billigere post med treningstøy. Noe ala det fotballfrue lager om mote. Er treningstøyet fra hm like bra som det fra sportsbutikket? Sånne type innlegg hadde vært morsomme å lese 🙂 håper du får en fin og rolig søndag. Du har i klart å få meg til å elske trening, du er awesome, og ikke minst så ser du fantastisk ut. Klem til deg 🙂

    2. Kristin: For et morsomt forslag 😀 Det kan jeg få til, men det blir nok etter siste eksamen. Hodet er litt fullt av anatomi, fysiologi, etikk, og vitenskapsteorier for tiden 😛 hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg