SUPERSALG

God søndagsmorgen hjerter

Titter innom for å tipse dere om at Bli vakker har  20% på hele butikken. Her kan man virkelig sikre seg mange godbiter til seg selv, eller kanskje et par julegaver? Jeg skal snart i gang med å lage et par innlegg om diverse  julegavetips. Jeg elsker jul, og jeg elsker å kjøpe gaver, så det er bare å glede seg til inspirerende gavetips-innlegg. Under ser dere noen av mine favoritter. Kremene fra Victoria secret lukter himmelsk. Mine favoritter er Mango temptation og Vanilla lace. 

Salget varer frem til tirsdag. Ta en titt innom BLI VAKKER og finn dine favoritter. 

 

Smiiiil Maren

 

2 kommentarer
    1. Jeg har ønsket meg parfymen mango tempration men jeg finner den ikke på bli vakker… Kan du gi meg en link?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg