ÅRETS TRENINGSBLOGG

” Det er med stor glede vi kan informere om at DU er en av semifinalistene i kategorien Årets treningsblogg.”

 

Jeg mottok en fantastisk fin mail i går hvor det stod at FITLIVING er nominert, og nå videre til semifinale i VIXEN BLOG AWARDS!! 

Jeg kan nesten ikke tro det – smilet går hele veien rundt her. Så utrolig stas. Tusen tusen takk til de som har nominert meg, jeg blir helt rørt av sånn jeg. Nå er jeg altså videre til semifinalen, og med deres hjelp kan jeg nå helt til finalen. Dersom dere har lyst å stemme på meg til årets treningsblogg så kan dere gjøre det HER.

 

Jeg setter så pris på at hver og en av dere i det hele tatt er innom her på bloggen, og nå hadde jeg blitt uendelig glad for deres stemme <3 

 

Et ekstra stort smil fra en overrasket og takknemlig frøken

 

 

40 kommentarer

Siste innlegg