Nye godbiter i treningsgarderoben

Jeg har oppgradert treningsgarderoben min litt. Jeg har kastet slitt gammelt utvasket treningstøy og investert i noen nye treningsklær, denne gangen fra fantastiske Casall. Jeg var i København forrige helg, og der var det en egen Casallbutikk fyllt til randen av fantastiske plagg. Jeg valgte noen basicplagg, slik som den svarte tightsen med casall logo som dere ser under, og noen litt mer spenstige og anderledes som jeg skal visere dere etterhvert. Jeg testet ut  min nye basic tights og rosa topp med print på gårsdagens økt. Jeg synes det er utorlig gøy med nye treningsklær, og spesielt klær med unike print og fargekombinasjoner. 


Hva synes dere? 

Gårsdagens økt ble en fin kombinasjon av både overkropp og underkropp. Økten så slik ut:

  • Dype knebøy – 60kg    8 x 4
  • Strak markløft –  50kg  8 x 3
  • Pullups u/ assistanse   4 x 2
  • Militærpress  –  25kg   8 x 3
  • Triceps + biceps          10×4

 

En god økt som kjennes godt i kroppen i dag. Flere av dere har etterspurt antall reps, sett og kg på øvelsene, så jeg valgte å føre dette på i dag. Det er likevel viktig for å presisere at det har overhode ingenting å si hvor mye jeg løfter i forhold til en annen person, jeg konkurrerer jo kun mot meg selv. Sett fokus på god teknikk på utførelsen og progresjon på vektene, og ikke fokuser så mye på hva som står på vektskiva. 

God søndag alle sammen, bruk denne dagen til å gjøre noe hyggelig. I dag er det farsdag, og jeg vil benytte anledningen til å si gratulerer med farsdagen til den snilleste, beste, trygge, kloke, og omsorgsfulle pappaen min. Så glad i deg <3

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer

Siste innlegg