Morgencardio: 20-10-15

Dagens kondisjonsøkt ble en kombinasjon av gange, jogg og intervaller. Økten la jeg opp slik: 20 min rask gange, 10 min med kortintervaller (30sek spurt – 30 sek pause hvor jeg hoppet av mølla – 10 drag) og 15 min rolig jogg. Dette ble tilsammen 45 gode minutter på tredemølla. Det er så mye enklere å komme seg gjennom en kondisjonsøkt hvis man varierr intesiteten litt. 

Dette var en fin liten svettefest en tidlig torsdagsmorgen. Jeg hadde forelesning kl 08.15 i dag, så økten ble unnagjort skremmende tidlig i dag. Jeg løper rett fra skole til jobb, og da måtte økten komme på morgenkvisten hvis det skulle bli noe av. Grusomt vondt å stå opp, men himmelsk etterpå. Nå suser jeg ned til jobb full av endorfiner, mens jeg prøver å ignorere tanken om at det er fare for at det vil komme en liten trøtthets-smell i 16-17 tiden *ler*

Ha en herlig dag dere – make the best of it!

Smiiil Maren

 

8 kommentarer

Siste innlegg