Søndagstrim og filmkveld

Den planlagte søndagsturen min ble ikke noe av i dag, selv om jeg sa at jeg skulle ut på tur uansett vær så fristet det fryktelig lite å traske ute i det ekstreme regnværet som skyllte over Kristiansand i formiddag. Jeg valgte derfor å ta turen inn på Solsiden treningsenter istede. Jeg fikk med meg en god kompis, og sammen fikk vi en fin økt. Treningesøktene min i helgen blir ofte litt vimsete, og uten fokus, men det er helt i orden. Trening skal jo være gøy, og jeg koser meg veldig når jeg kan hoppe rundt på gymmet og finne på øvelser underveis. 

I dag ble økten seende ut noe slik som dette:

  • Knebøy med lette vekter – fokus på dybde og teknikk
  • Pullups 
  • Facepull
  • Hantepress
  • Hiptrust med lettere vekter – fokus rumpekontakt

 

Jeg fikk også tid til et drøyt kvarter med foamrolleren, og det var virkelig nødvendig. Bena er fulle av muskelknuter, muskulaturen i underkroppen er generelt for stram. Det er grusomt mens man holder på, men det gjør virkelig underverker å få løsnet opp litt. 

Resten av ettermiddagen og nå kvelden blir på sofaen. Jeg har hamstret inn masse godsaker, og lastet ned kjærlighetsfilmen over alle kjærlighetsfilmer: The Notebook. jeg har faktisk ikke sett den, og gleder meg veldig til å se den. Har noen av dere sett den? MIn kveld blir altså joggebukse, godis, film og kos, en typisk søndag med andre ord. 

Hva er deres planer for denne regntunge søndagskvelden? 

 

Smiiiiil Maren

16 kommentarer
    1. Her i Trondheim har det stort sett vært regnfritt i dag 🙂 Hele dagen har gått med på å rydde litt og se på Modern Family, og slik kommer kvelden til å fortsette!

    2. Min søndag er som din, minus trening! høhø. Hvis det hjelper så jeg ikke the notebook før april i år eller noe, virker jo som aaaaallle har sett den :p At Ryan Gosling er med gjør den uansett bra, om man liker den eller ikke 😉 Håper du får en fin kveld!!

    3. Hei!
      Jeg er fast leser av bloggen din, og syntes den er veldig insprerende. Du gir meg mye motivasjon i hverdagen. 🙂
      Jeg har hørt mange som er stor fan av foamrolleren, og har selv prøvd den et par ganger. Men jeg føler ikke at jeg får det helt til, så derfor lurte jeg på om du kunne laget et innlegg om hvordan du bruker den?
      Det hadde jeg, og sikkert mange andre også, i såfall hatt stor nytte av! 🙂
      Stå på videre! 😀

    4. Ja huff, foam roller er grusomt godt, hehe:) The Notebook er veldig bra, men eg trur eg hadde aaaaaalt for høge forventningar ettersom alle snakker om kor fantastisk den er osv. Vart litt skuffa, trudde det skulle vere kongen over romantiske,triste filmer, men akk : /
      Kos deg massemasse i kveld, velfortjent:)

    5. Hei!
      The notebook er så utrolig fin! Bare å glede seg 🙂
      Tusen takk for masse inspirasjon i hverdagen! Kan du vise øvelsene du gjør med foamrolleren? 🙂
      Ha en fin søndagskveld!

    6. Forbered deg på å gå rundt med nyforelsket følelse i de neste dagene…. Ryan gosling vil være i hodet ditt de neste dagene <3<3<3

    7. Kjempe fint blogg du har! Dette har ikke så mye med dette innlegget å gjøre, men jeg lurte på om du har noen tips til å unngå å hive innpå med mat. Jeg har problemer med at jeg ofte bare hiver innpå uten å helt tenke meg om, kan være flink en dag og så neste dag så spiser jeg altfor mye og har lyst på noe godt hele tiden. Men har du noen tips til å unngå dette? Eller noe man kan tenke og motivere seg til å ikke gjøre det? 🙂

    8. Hvor er den tightsen fra?
      Og hvordan er feks Nike Lunarglide skoene å trene inne med? Både styrke og på gruppetimer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg