Dagens middag

Dagens middag ble en miks av mye godt, på en og samme tallerken. Jeg er utrolig glad i salat, fordi den kan varieres i det uendelige. I dag hadde jeg lyst på alt, og det bærer salaten preg av.

På min middagstallerken i dag:

  • Røket laks
  • Kalkun skinke
  • Egg
  • Salat
  • Agurk
  • Avokado
  • Mais
  • Tomat
  • Gulerøtter

 

Som tilbehør hadde jeg Speltlomper og Walden farms Honey dijon dressing. Litt krydderier for ekstra smak, og vips har man en super frisk og næringsrik salat. Jeg hadde som sagt speltlomper til, og lagde små wraps av salaten. Så utorlig godt, og så enkelt!

 

Smiiiiil Maren


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg