Before dawn

I dag er jeg oppe før klokken 06 for å få unna alt jeg skal, dette er kanskje normalt for noen, mens det er galskap for andre. I dag føles det litt galskap for min del. jeg hadde klokken på 05.20, og slumret helt frem til 05.55. Slumre-knappen bør brukes med forsiktighet, den fører nemlig så alt for ofte kun til at man ligger å halvsover med dårlig samvittighet, velvitende om at du burde komme deg oppp snart, og når du endelig kommer deg opp er det fare for at du er litt i seneste laget fordi du gav etter for snooze-button. Jeg har selv blitt en snooze-slave, og i dag hadde vi altså en 35 minutters lang maktkamp før jeg gikk seirende ut. *ler*. Nå skal en skyr og en banan nytes sammen med en dobbelespresso før jeg skal avgårde til treningssenteret for en mini-workout før forelesning, etterfulgt av jobb. Alt går – det krever bare litt planlegging! En stor og god havregrøtfrokost skal nytes etter trening, men jeg må likevel ha noe før økten, og i dag falt valget på skyr + banan. Proteiner og karbohydrater – enkelt og greit.

Jeg har opprettet en ny Facebook-side, Personglig trener Maren Erdvik. Jeg har endret den fordi jeg ønske å legge ut mer enn kun bloggrelaterte ting til dere. Dersom jeg kommer over en spennende artikkel, inspirerende bilder, oppskfiter, eller har andre lure triks og tips jeg vil dele med dere så legges det ut her. En side ikke kun for blogg, men for livsstilsendring og inspirasjon generelt. Dere finner den HER.

Nå må siste kaffeslurk slukes før jeg skal begi meg ut i høstmørket og ned til gymmet for ukens første treningsøkt. 

 

Smiiiil Maren


10 kommentarer
    1. Imponerande, Maren!:) perfekt måte å starte en mandag på! Her skal dagen snart starte med intervaller på stadion, kjekt med egentrening i gym! Fin måte å få delegert litt ekstra treningstid på:) kos deg på jobb og skule, og ha en nydelig mandag!

    2. Anbefaler appen “Sleep Cycle” som du får til iPhone! 🙂 Brukt den noen dager nå, og den gjør det faktisk lettere på morningen. Den tracker søvnmønsteret ditt og vekker deg i et gitt tidsrom når du sover som lettest. Ha en fin dag 😀

    3. “35 minutters lang maktkamp før jeg gikk seirende ut”
      Haha, lo litt der 😉 følte meg også litt igjen – hadde en laaang slumretid før eg omsider fekk meg opp av senga og avgårde på morgentrening i dag tidlig. SÅ deilig etterpå, og ikkje minst er energien super no utover dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg