Lørdagsmiddag

Vel hjemme fra jobb og en magisk middag ble akkurat servert. Det finnes ikke noe bedre enn en perfekt tilberedt biff, og denne tallerkenen her er pure perfection for meg.

En stor porsjon med perfekt tilberedt biff, stekt rødløk og hvitløk, stekt sopp i fløtesaus, dampede grønnsaker og oljegratinerte mandelpoteter. Dette er slik en skikkelig lørdagmiddag skal se ut mener nå jeg, og med et stort glass rødvin til er dette akkurat slik jeg liker det.

Jeg ser at det har kommet inn en haug av spørsmål fra dere allerede, jeg tar i mot spørsmål frem til i morgen kveld, før jeg avslutter spørrerunden. Jeg gleder meg til å svare på spørsmålene deres, og synes det er så herlig at dere er så nyskjerrige og lar dere engasjere. 

Ha en fantastisk deilig lørdagskveld dere!

 

Smiiiiil Maren


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg