Superwoman – FAIL

Jeg vil så gjerne være super blid, energisk, uber-sprek, inspirerende blogger, den ultimate venninne, superstudent og den perfekte ansatt. Helst alt på en gang! Jeg innser vel at det ikke går, men jeg forsøker likevel så godt jeg kan. Det må til slutt gå utover noe, og i dag gikk det utover dere skjønne lesere som ikke fikk noe inspirerende blogginnlegg. Likevell så legger dere igjen nydelige kommentarer på tidligere innlegg og sender meg fine mail. Vit at dere får meg til å smile:)

I dag måtte jeg være super-student og ansatt, super-bloggeren får fullt fokus igjen i morgen. Jeg lover!

Ha en magisk torsdagskveld, her skal bena legges høyt og mat ned på høykant. Sliten frøken, som faktisk snart skal finne sengen. Hverdagslivet tar på gitt. 

 

Smiiiil Maren


16 kommentarer
    1. Syns det virker som om du gjør alt for mye på en gang Maren! 🙂 Sykepleien er jo et helttidsstudie, og det krever jo kjempe mye! Når du har blogg, PT-jobbing og i tillegg (!!) tar på deg enda en jobb? Hvordan i all verden skal det gå bra? Jeg håper virkelig at du tar vare på deg selv, og at du ser at du har jo all verdens tid til disse tingene- det trenger ikke skje alt på en gang!
      Stor klem til deg 🙂

    2. Hva var det du gjorde på nimue? Tok du dyp ansiktspeeling? har tenkt på det siden du postet innlegget, haha 😀 Er nyskjerrig og spent!

    3. Jeg leser hvert innlegg du legger ut, jeg har “blogg.no” appen på mobilen så Det er så og si morgenritualet mitt. Du er super innspirerende, og det tror jeg de fleste som leser bloggen din synest også! 🙂

    4. Jeg digger deg, du er så ærlig og så utrolig søt. Var innom Høyer i dag, og jeg ble helt satt ut når jeg så deg. Herregud så pen du er i virkeligheten!

    5. Det er de dagene jeg har mye å gjøre at jeg klarer å få ting unna – og da går ting også ofte lett og greit – de dagene jeg har lite å gjøre får jeg ofte gjort nesten ingenting og attpåtil kjennes det tungt 🙂 bare pass på at du ikke har for mye å gjøre over all for lang tid 🙂

    6. Du må ikke stresse med at du MÅÅÅ komme med innlegg hver dag, og ihvertfall ikke at alle mååå være super happysnappy og inspirerende… Vi kjenner alle på at døgnet har for få timer, og du har jo endeløst med baller i luften… Vi er her vi, selvom du ikke har tid en dag og to innimellom! Stooor fredagsklem sendes din vei!:-)

    7. Hei Maren! Har aldri kommentert hos deg før, men er ofte inne for å få litt inspirasjon og litt av den gleden du alltid sprer 🙂 Man kan ikke alltid være superwoman hver dag, men syns du er temmelig nære! klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg