Mobilblogg

God lørdagsmorgen

Jeg hadde en ufin krangel med internett i går og måtte til slutt se meg nødt til å vente til i dag med å opp datere dere. Desverre er Internett langsur og vil ikke bli venner igjen helt enda. Jeg oppdaterer nå fra mobilapp, noe som ikke er optimalt – men absolutt bedre enn ingenting. Instagram er heldigvis alltid inntakt, så følg meg gjerne der (marenerdvik)

Flere av dere etterspurte et bilde av hvordan magen ser ut nå ved en litt høyere fettprosent, vel her er et bilde tatt i går. Nå skal det sies at vi er alle genetisk forskjellige og lagrer fett ulike steder. Jeg lagrer desidert mest på ben/hofter og har mindre på overkroppen.

I går hadde jeg et par timer ledig før jobb, og fikk presset inn en deilig liten styrkeøkt på overkropp. Jeg hadde ikke så god tid, og valgte derfor å kjøre super-sett på følgebde øvelser:

Brystpress / stående roing
Nedtrekk / flies
Skulderpress / omvendt flies i kabel

En grei og kjapp økt med god kontakt. Etter jobb på Høyer dro jeg innom å kjøpte med meg sushi og masse annet digg. Skikkelig fredagskos i heimen. Jeg har åpnevakt på Høyer i dag og tok derfor en tidlig kveld.

Nå sitter jeg her med havregrøten i den ene hånda og kaffe i den andre. Som jeg koser meg om morgenen:)

Ha en deilig lørdag dere, kos dere – det er jo lørdag!

Smiiiiiil Maren

8 kommentarer
    1. Jeg samler også mest fett på rumpe/hofte/lår.. Har igrunn alltid synlige magemuskler, enda om jeg går litt over idealvekten min 🙂 det er faktisk ikke mange av oss jenter som har det på den måten. Men jeg har alltid synes du har sånn en fin fordeling! Ser ikke ut som du får ekstra noen spesifikk plass! 🙂 Så fin du er, Maren!

    2. Åh jeg samler alt på mage, sliter med å legge på meg på bein og rumpe. Både muskelmasse og fett. Kunne ønske det var omvendt! Men er vel alltid sånn du vil ha det du ikkje selv har.

    3. Susanne: Så søt du er:) det er ikke enromt stor forskjell heller, sunn god mat hele veien, samme matvarer bare større mengder. Handler om å behandle kroppen sin bra ift helse, og ikke la utsendee styre alt mener da jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg