Treat yourself med Dorco Shai

Annonse i sammarbeid med Dorco Shai

Høsten er her, det er kaldere, mørkere og jeg opplever at hele meg blir litt mørkere. Sommerens deilige brunfarge svinner bort, huden blir tørr og grå. Jeg føler meg i grunn ikke så fryktelig fresh om høsten. Må det være slik? Overhode ikke. Hvorfor i all verden skal vi la høsten få påvirke oss på den måten. Jeg tenker at det skal ikke få skje med meg denne høsten, nei denne høsten skal jeg stråle, og jeg er klar for å gjøre det jeg kan for å ta vare på både huden, og god-følelsen utover høsten. 

Hvorfor er det slik at om sommeren har vi nybarberte lekre ben til enhver tid, men når høsten kommer, nei da er det ikke så nøye lenger. Jeg shaver ikke leggene kun for utsende, jeg gjør det vel så mye for velvære-følelsen av silkeglatt hud. Don´t leave your summerlegs behind har jeg skrevet på det ene bildet, og det mener jeg. Ta med dere go´følelsen av silkemyke sommerben utover høsten. Med Dorco Shai sin freshe rosa barberhøvel er du sikret en tett barbering som etterlater et silkemykt resultat. Jeg synes det er ekstra stas at den er så delikat, og girly. 

Hvis du også vil prøve Dorco shai kan du bestille en gratis prøvepakke, hvor du får den lekre høvelen med beholder slik at den kan henge i dusjen, og to ekstra barberblader – helt uten å betale for det. Klikk HER så kommer denne freshe rosa høvelen rett hjem i postkassen til deg.

Jeg har en liten konkurranse på lur til dere, hvor dere kan vinne et års forbruk av Dorco shai. Tenk så deilig å ikke tenke på å kjøpe nye barberblad på et helt år. Alt du trenger å gjøre er å bestille prøvepakken og deretter legge igjen epost og navn i kommentarfeltet under. Vips er du med i trekningen av et år med silkemyke hårløse legger. Som en ekstra bonus kan du også vinne disse deilige velværeproduktene samme konkurransen: 

 

Alt du trenger å gjøre er å bestille en gratis prøvepakke ved å klikke HER så er du med. Nå skal jeg bruke denne søndagsmorgenen til å ta en lang dusj og pleie min egenkropp litt før jeg skal nyte siste dag i Oslo. Søndager er perfekt for egenpleie og velvære. Nyt dagen hjerter, og husk at dere alle fortjener litt prisessebehandling i en mørk høsthverdag. 

Lykke til med konkurransen <3

 

Smiiiiil Maren


27 kommentarer
    1. Hallo!! Jeg har lest blogen din nå en stund, men det er første gang jeg faktisk kommenterer på den. Unnskyld for det. Det har egentlig ikke vært noen good årsak til at jeg ikke har kommentert før, så jeg har litt dårlig samvittighet for å ikke ha gjort det tideligere. Fordi denne blogggen er døds pen, og du fortjener å få all komplimenter du kan få for denne blogggen!! Dette er faktisk en av de godeste blogene på blogg.no etter min mening og den er dønn ærlig. Jeg blir nesten helt misunnelig av å lese denne blogggen og jeg skulle av og til ønske at det var min side!!! Hehehe!!! Jeg pleide å blogge før, men jeg stoppet å bloge fordi jeg fikk så mange stygge kommentarer fra drit slemme folk. Om du får frekke kommentarer fra drit slemme folk, så må du ikke slutte å blogge som jeg gjorde. Fordi da vinner bare de drit frekke. Men jeg har ikke blogg nå, så i stedet legger jeg igjen en konkurranse som lenke jeg akkurat har testet ut. Det er sånn at du kan vinne en premie om du svarer på noen sprsml. Det er veldig gøy å være med på synes jeg, fordi noen ganger har man flaks å da vinner man. En gang var jeg heldig i et skolelotteri. Det var kjempe kjekt. Kanskje du vinner nå? 😀 Jeg håper uansett at du blir med i quizen. Keep bloggin!

    2. Jeg har bestillt prøvepakken. Hadde vært helt fantastisk hvis jeg vant. Hilsen fattig student med intrørket høsthud 😉

    3. Hurra, da er prøvepakken bestilt!
      Det gledes over en høst med glatte legger,
      og ikke de hårete som jeg gjemmer bort bak
      ullstilongsen hver dag 🙂

    4. Jeg har bestilt både prøvepakke, og en pakke til etterpå 🙂 Liker de kjempegodt! og så praktisk å få i posten! Ha en fin dag 😉

    5. Prøvepakken er bestilt, var jo mye billigere enn jeg trodde etter at en hadde bestilt prøvepakken. Kommer noen ikke så fine ord hverg ang jeg skal ut å kjøpe nye barberblader fordi studentlommeboken ikke liker det 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg