NM dag 1

Første dag på NM er over og jeg sitter igjen med mange inntrykk. Jeg har fått flere spørsmål i dag etter jeg la ut et bilde fra NM på instagram – “Er du en sånn fitnessjente du da?” Vel nei jeg er igrunn ikke det, men jeg kan likevell finne mye motivasjon i slike konkurranser. I dag var det Bodyfitness og Atletic fitness på programmet og jeg må si at jeg er mektig imponert. Selvfølgelig er jeg imponert over dem alle sammen, men jeg er spesielt imponert over atletic utøverene. Den råskapen de viser er helt drøy. Første så mange chins de klarer på 1,5 minutter, så rett over på roing så langt de klarer på 1,5 minutter også direkte videre på dips. Det er helt ekstremt og jeg kunne kjenne syra komme snikende i min egen kropp bare av å se på dem. 

Bilder fra både innveiingen i går, forbedømmingen og finalene i dag kan dere se på  fitnessbloggen, treningsforum eller Bodymag.

I morgen er det bygging og Bikinifitness på planen. Jeg skal ikke se de største gutta i bygging fordi det ikke interreserer meg noe særlig og jeg ikke finner spesielt mye inspirasjon hos disse gutta, jeg har derfor booket inn et møte hos fantastiske Casall på formiddagen før jeg skal ned på NM og få med meg de nydelige Bikinijentene før jeg flyr hjem igjen til mitt kjære sørland. Jeg storkoser meg i Oslo og jeg kjenner virkelig savnet etter byen, og alle de fantastiske menneskene her. Samtidig så har jeg slått meg til ro med at mitt liv er i kristiansand nå og det er slik det skal være. Jeg har skolen min der, familien min og ikke minst masse fine venner der også. Heldigvis er ikke Oslo lang unna, og det er fint å kunne komme ofte på besøk. 

I kveld har vi kjørt en miniøkt på Optimal trening sammen med flere søte jenter jeg kun har hatt kontakt med via sosiale medier. Det er så utrolig hyggelig å møte jentene og oppdage at de er enda nydeligere i virkeligheten. Pernille og meg kjørte en kort og grei økt på rygg med følgende øvelser:

  • Markløft
  • Pullups med strikk
  • Nedtrekk
  • Sittende og stående roing

 

Nå er kosebuksa på og vi skal nyte en lørdagskveld i sofaen med god mat. Vi lader opp til en ny spennende dag i morgen. Håper dere nyter helgen og at alt står fint til med dere hjerter <3

 

Smiiiil Maren

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg